  • 1. Data: 2011-06-14 21:43:46
    Temat: Najlepsze auto do 15 000 zł
    Od: "Agata" <b...@g...pl>

    Witam

    Jakie jest Waszym zdaniem najlepsze, najtańsze auto do 15 000 zł które
    spokojnie przejdzie jeszcze 100 000 km w ciągu 5 lat. Wiem jest trochę w necie
    mi. ten ciekawy artykuł:

    http://jakie-auto-kupic.dodaj-gazu.pl/2011/06/jakie-
    auto-kupic-do-15-tys/

    Pytanie czy rzeczywiście najtaniej wyjdzie samochód marki Tata? Znajomi mówią
    mi że lepiej kupić Audi A3 lub Golfa bo nie straci na wartości prawie nic a
    takie auto z chin to będzie się nadawało tylko na złom.

  • 2. Data: 2011-06-14 21:53:23
    Temat: Re: Najlepsze auto do 15 000 zł
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-14 21:43, Agata pisze:
> [...]
    > mi że lepiej kupić Audi A3 lub Golfa bo nie straci na wartości prawie nic a
    > takie auto z chin to będzie się nadawało tylko na złom.

    Poza chińskim Tatą i VAG-ami po dziadkach niemcach jest setka innych aut.
    Lepiej kup rok dwa starsze ale w lepszym stanie i droższe niż młodsze
    ale zakatowane i za tą samą kasę co kilka lat starszy.

    Peugeot 307, 406, Laguna II, Saab 9-5, Avensis I.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-06-14 21:57:13
    Od: "Agata" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Poza chiĹ&#65533;skim TatÄ&#65533; i VAG-ami po dziadkach niemcach jest setka
    innych aut.
    > Lepiej kup rok dwa starsze ale w lepszym stanie i droĹźsze niĹź mĹ&#65533;odsze
    > ale zakatowane i za tÄ&#65533; samÄ&#65533; kasÄ&#65533; co kilka lat starszy.
    >
    > Peugeot 307, 406, Laguna II, Saab 9-5, Avensis I.

    Tylko te różne inne marki to podobno i tak są produkowane "byle gdzie" np.
    taki Ford robi mondeo w Tajlandii.

  • 4. Data: 2011-06-14 21:58:58
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > mi że lepiej kupić Audi A3 lub Golfa bo nie straci na wartości prawie nic
    > takie auto z chin to będzie się nadawało tylko na złom.

    Za 15000zł typowo kupisz Golfa z rocznika 2000-2001.
    Jeżdżące Golfy z rocznika 1995-1996 z przebiegiem odpowiednio większym
    kosztują 4000-6000zł średnio. Czyli stracisz 9-11kzł.
    Z takich mało prestiżowych aut, dajmy na to Hyundai Accent - za 15000zł
    kupisz rocznik 2004-2005. Rocznik 2000-2001 kosztuje 6000-8000zł, więc
    straciłbyś 7-9kzł.
    Wniosek: znajomi się mylą. Przynajmniej przy aucie za 15kzł i zamiarze
    przejechania 100kkm raczej żadne auto nie będzie miało tak, że "straci na
    wartości prawie nic".

    --
    Marcos
    marcos [AT] wyprawa . info

    http://www.wyprawa.info

  • 5. Data: 2011-06-14 22:14:58
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-14 21:57, Agata pisze:

    > Tylko te różne inne marki to podobno i tak są produkowane "byle gdzie" np.
    > taki Ford robi mondeo w Tajlandii.

    I myślisz że taki golf to dobre auto i się nie psuje?
    Wolę 10 letnie mondeo z tajlandii niż nową Tatę z chin ;)
    Mechanik jak trafisz na bandytę orżnie Cię jak złoto nie ważne czy to
    będzie ferrari czy golf.
    Jeżeli chcesz tym jeździć 5 lat to warto rozejrzeć się za autem, które
    dostarczy chociaż minimum komfortu.
    Powiedz jeszcze kto będzie tym jeździć, i jakie będzie główne zastosowanie.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2011-06-14 22:29:15
    Od: "Agata" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Wniosek: znajomi się mylą. Przynajmniej przy aucie za 15kzł i zamiarze
    > przejechania 100kkm raczej żadne auto nie będzie miało tak, że "straci na
    > wartości prawie nic".

    Dałam linka znajomemu do Waszych wypowiedzi na nk i mi odpowiedział tak:

    http://otomoto.pl/bmw-750-C18880623.html
    http://moto.allegro.pl/bmw-e38-750ia-okazja-i1667898
    771.html

    Hehehe :)

  • 7. Data: 2011-06-14 22:33:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 14 Jun 2011 19:43:46 +0000 osobnik zwany Agata
    wystukał:

    > Witam
    >
    > Jakie jest Waszym zdaniem najlepsze, najtańsze auto do 15 000 zł

    służbowe

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2011-06-14 22:42:29
    Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>

    zdecydowanie polecam lexusa ls400

  • 9. Data: 2011-06-14 22:52:36
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-14 21:43, Agata pisze:
    > Wiem jest trochę w necie
    > mi. ten ciekawy artykuł:
    >
    > http://jakie-auto-kupic.dodaj-gazó.pl[...]

    Gładko się nabieracie na ten spam :P

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 10. Data: 2011-06-14 22:53:12
    Od: kamil d <k...@t...pl>

> [...]
    > mi że lepiej kupić Audi A3 lub Golfa bo nie straci na wartości prawie nic a
    > takie auto z chin to będzie się nadawało tylko na złom.

    Ni ma bata, bier Gulfa, po 5 latach sprzedasz drożej niż kupisz, tedek
    będzie ci produkował paliwo w baku a spod maski co 10 000km będą się
    wysypywać nowe części. Na Allegro pełno okazji, pierwszy właściciel
    emerytowany oficer bundeswehry, syn architekt, żona lekaż, córka
    adwokat, 9 auto w rodzinie, stan kolekcjonerski, gratka dla konesera marki.

    Gorzej tylko jak ci oleju w silniku zacznie przybywać ;)

    --
    kamil d