  • Data: 2011-06-17 14:59:02
    Temat: Re: Najlepsze auto do 15 000 zł
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > szału nie ma, ale wciąż się sprzedają - i o to chodzi.

    Nie dopowiedziałem, że wtedy (w 2001 albo może i w 2000?) oni tam bardziej
    pickupami handlowali - może coś podrobili a'la Hilux, na ramie, kawałek
    motoru, trochę budy plus mało wyrafinowane podejście Francuzów do samochodów
    roboczych (vide takie C15) i im to "robotę robiło" a że za 1/3 ceny? Ale to
    mało ważne. Osobówki kijem nie dotknę póki co :-)

    > Oprócz tego, to aż taka różnica wymienić co 3 lata tłumik za 200 zł a
    > wymienić co 8-10 lat tłumik za 3500 zł?
    > to znaczy.. różnica jest, ale czy akurat w tą stronę o której myślisz?

    No jak dla mnie trochę jest bo jeśli to tak miało by być to ja tego tłumika
    wogóle bym nie zmieniał :-) Wcześniej bym sprzedał samochód.
    Tata z tych zdjęć po 3 latach eksploatacji wygląda koszmarnie. Mam na
    podwórku omegę rocznik 1997 która pod spodem wygląda milion razy lepiej. A
    Omegi podobno rdzewieją.