    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Najgorza droga wojewódzka - jakie typy?
    Date: Mon, 16 Jan 2012 01:03:50 +0100

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 23:47:43 +0100, Leszek Kowalski napisał(a):
    > Parę lat temu miałem "przyjemność" korzystania z dróg wojewódzkich w
    > okolicach Wałbrzycha i miło tego nie wspominam. Kratery, których nie dało
    > się wyminąć i trzeba było wybierać mniejsze zło (wjechanie w mniejszą
    > dziurę).

    Psamietam ktorejs zimy droge w miescie gdzie powierzchnia dziur byla
    wieksza niz powierzchnia asfaltu :-)

    > No to jak droga jest poniżej jakichkolwiek standardów dla drogi
    > wojewódzkiej, to trzeba ją zamknąć, lub zmienić jej status na odpowiedni. W

    I chcesz skonczyc w panstwie bez drog ? Trzeba ja remontowac.

    Poza tym statu nie winika IMO ze stanu drogi, tylko z przeznaczenia.
    Wiec obnizyc status to mozna jak obok powstala nowa lepsza droga,
    albo z powodu stanu - z autostrady platnej do ekspresowki bezplatnej :-)

    > sumie gmina na pewno nie była by chętna przejąć drogi która się rozpada i
    > ponosić za nią jakąkolwiek odpowiedzialność. Ostatnio pojawiły się jednak
    > znaki, iż droga jest w złym stanie technicznym - dobre i to.

    No, prawde mowiac jak na nia patrze - najwyrazniej nie jest ona wojewodztwu
    potrzebna :-)

    J.