  • Data: 2012-01-15 23:47:43
    Temat: Re: Najgorza droga wojewódzka - jakie typy?
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:18ubv8xtdfm6$....@4...n
    et...

    > Ja tam zglosze chyba wszystkie w okolicy walbrzycha.

    Parę lat temu miałem "przyjemność" korzystania z dróg wojewódzkich w
    okolicach Wałbrzycha i miło tego nie wspominam. Kratery, których nie dało
    się wyminąć i trzeba było wybierać mniejsze zło (wjechanie w mniejszą
    dziurę). Utkwiła mi też pamięci droga 388 z Polanicy do Wambierzyc.

    > Przyjezdni maja jechać za drogowskazami :-)

    Na drogowskazie ładnie wyglądają cyfry na żółtym tle :-) Ale po ujechaniu
    paruset metrów można stwierdzić, że chyba źle znaki przeczytaliśmy i
    wjechaliśmy w jakąś leśna drogę, która zaraz się nieoczekiwanie skończy..

    > W ogole jest mozliwosc zdegradowania takiej drogi ? Czy jak raz wpadla w
    > zarzad wojewodzki/krajowy, to tak juz zostanie ?
    > Bo tak prawde mowiac .. jak to sobie wyobrazasz - rzad centralny ma oddac
    > zle drogi, poczekac az je gminy wyremontuja (za pieniadze z mandatow ?)
    > i zabrac z powrotem ?

    No to jak droga jest poniżej jakichkolwiek standardów dla drogi
    wojewódzkiej, to trzeba ją zamknąć, lub zmienić jej status na odpowiedni. W
    sumie gmina na pewno nie była by chętna przejąć drogi która się rozpada i
    ponosić za nią jakąkolwiek odpowiedzialność. Ostatnio pojawiły się jednak
    znaki, iż droga jest w złym stanie technicznym - dobre i to.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski