  • 1. Data: 2012-01-05 10:47:50
    Temat: Najdroższy Bentley w Polsce?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Najlepiej wypasioną furę w historii firmy zamówiono z ...Polski?

    Chciałbym go zobaczyć.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 2. Data: 2012-01-05 11:33:58
    Temat: Re: Najdroższy Bentley w Polsce?
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Najlepiej wypasioną furę w historii firmy zamówiono z ...Polski?
    >
    > Chciałbym go zobaczyć.

    Zimą nie jeżdżę...

    --
    Picasso

  • 3. Data: 2012-01-05 12:17:03
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pabl_o* w wiadomości news:je3ub1$i5q$1@mx1.internetia.pl napisał(a):
    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Zimą nie jeżdżę...

    Widzę że rozeznałeś temat pod kątem zgodności podzespołów z VW Phaetonem,
    ale nie wiedziałem że w fabryce używki produkują i konfigurują pod
    zamówienie...

    Pozdr

  • 4. Data: 2012-01-05 12:18:16
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-01-05 10:47, WW pisze:
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    link or wypierdalaj.

  • 5. Data: 2012-01-05 12:44:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-01-05 10:47, *WW* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Najlepiej wypasioną furę w historii firmy zamówiono z ...Polski?
    >
    > Chciałbym go zobaczyć.

    Pewnie Nowy Sącz :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 6. Data: 2012-01-05 12:45:18
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-05 10:47, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Najlepiej wypasioną furę w historii firmy zamówiono z ...Polski?
    >
    > Chciałbym go zobaczyć.

    Było.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 7. Data: 2012-01-05 17:48:04
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    Nie wypadało MU kupić innego ;)

  • 8. Data: 2012-01-06 15:48:33
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 05 Jan 2012 10:47:50 +0100, WW napisał(a):

    > Witam
    >
    > Najlepiej wypasioną furę w historii firmy zamówiono z ...Polski?
    >
    > Chciałbym go zobaczyć.
    + At 1700 Lemm

    A to nie przypadkiem od Korala ?
    Jeżeli tak to już gdzieś były zdjęcia nawet rodzinne i ... szkoda słów.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 9. Data: 2012-01-07 01:27:56
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "huri_khan" napisał w wiadomości grup
    et...

    >A to nie przypadkiem od Korala ?
    >Jeżeli tak to już gdzieś były zdjęcia nawet rodzinne i ... szkoda słów.

    Korale maja dwa rollsy, ferrari, lamborghini , maybachy i merca SLS AMG, ale
    o bentleyu nie słyszałem (ani nie widziałem).

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2012-01-07 01:29:39
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    O, proszę:
    http://krynica.naszemiasto.pl/artykul/galeria/956505
    ,zobacz-samochody-w-moto-stajni-korala-wyniki,galeri
    a,id,t,tm.html?sesja_gratka=fb751b378d0be563afc10fc9
    68229bd9
    --
    Yogi(n)