  • 1. Data: 2013-11-19 11:14:56
    Temat: Najdroższa parówa w PL
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Gdzie ?

    Obstawiam MOP Wysoka na A4. 5 PLN za parówe/kabanosa/chili ...

    Nie mówimy o parówie max, a o standardowej ...

    Znalazł ktoś droższą parów~ę w PL ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2013-11-19 11:26:26
    Temat: Re: Najdroższa parówa w PL
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości
    >Gdzie ?
    >Obstawiam MOP Wysoka na A4. 5 PLN za parówe/kabanosa/chili ...
    >Nie mówimy o parówie max, a o standardowej ...
    >Znalazł ktoś droższą parów~ę w PL ?

    Masz na mysli hotdoga, czy parowke luzem ?

    Hm, nigdy nie patrzylem, ale one nie sa tanie.
    Tak jak kawa czy herbata - tu dopiero jest "przebitka". Nie za to
    placisz ..

    Ale czy stacje nie maja stalych cen na hotdogi ? przynajmniej w ramach
    jednej marki ?

    J.

  • 3. Data: 2013-11-19 13:21:54
    Od: Nathan <n...@o...pl>

    Dnia 2013-11-19 11:26 J.F napisał(a):

> [...]
    > placisz ..
    >
    > Ale czy stacje nie maja stalych cen na hotdogi ? przynajmniej w ramach

    Hot-dogi i kawa mają taką przebitkę, że - przynajmniej na Statoil -
    pracownicy mają powiedziane,
    iż liczy się tylko klient kupujący w/w produkty. Mają olewać obsługę
    klientów czekających do tankowania gazu czy innych byle tylko wcisnąć
    komuś hot-doga ;-)
    Ja już tam rzadko jeżdżę bo nie mam czasu stać w kolejce aby zapłacić za
    paliwo jak jest jeden pracownik, upocony po pachy bo zapier... sam w
    sklepie...

    Pzdr.

  • 4. Data: 2013-11-19 15:46:56
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Gdzie ?
    >
    > Obstawiam MOP Wysoka na A4. 5 PLN za parówe/kabanosa/chili ...

    SHELL przypadkiem tych swoich parów nie sprzedaje w podobnej/drożej cenie?

  • 5. Data: 2013-11-19 18:04:26
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-11-19 15:46, BaX pisze:
    > SHELL przypadkiem tych swoich parów nie sprzedaje w podobnej/drożej cenie?

    To ja się pytam.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 6. Data: 2013-11-20 09:14:23
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    A nie pomyliły Ci się grupy?
    Na pewno są jakieś gejowskie - tam będą wiedzieć.

    --
    Hinek

  • 7. Data: 2013-11-20 10:00:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Hinek,

    Wednesday, November 20, 2013, 9:14:23 AM, you wrote:

    > A nie pomyliły Ci się grupy?
    > Na pewno są jakieś gejowskie - tam będą wiedzieć.

    To swoje fantazje przenieś na nią a nie udzielaj się tutaj.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2013-11-20 11:52:05
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał

    > To swoje fantazje przenieś na nią a nie udzielaj się tutaj.

    http://pl.wiktionary.org/wiki/par%C3%B3wa
    A mnie jakoś ten wyraz razi :\
    Czasem warto wiedzieć co się napisało.
    EOT

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2013-11-20 12:32:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Hinek,

    Wednesday, November 20, 2013, 11:52:05 AM, you wrote:

    > http://pl.wiktionary.org/wiki/par%C3%B3wa
    > A mnie jakoś ten wyraz razi :\
    > Czasem warto wiedzieć co się napisało.

    Jakie źródło takie fantazje.