  • 21. Data: 2009-12-22 10:42:35
    Temat: Re: Najdramatyczniejszy moment sezonu
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-12-21 20:25:00 +0100, "Karambol" <k...@g...pl> said:

    > Moj najbardziej dramatyczny moment tego sezonu to gleba na szczycie podjazdu
    > kiedy przewalilem sie na stroma strone gorki i zwalielm w dol.
    > Mi sie nic nie stalo (nawet nie bolalo;) - pelna zbroja to podstawa:)) )
    > ale moto ucierpialo skrzywieniem kiedy.

    Ja miałem coś podobnego - na amatorskich zawodach CC, na którymś kółku
    (2 czy 3...;-) byłem już tak zjebany, że nie chciało mi się stanąć na
    podnóżkach na podjeździe - w efekcie pierwszy raz przewinąłem się przez
    plecy, motocykl wykonał prześliczne salto, a ja musiałem się zbierać z
    dołu. Najgorsze było wczłapanie się po sprzęta (zdeczko stromo),
    ściągnięcie go na dół i odpalenie - pierwszy raz mi się tak konkretnie
    zalał, że odkopanie zajęło ładnych naście minut (i kolejny zawał serca
    z wysiłku). Faken, nigdy więcej motocykla bez guziczka.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 22. Data: 2009-12-22 10:46:07
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał

    > To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim
    > najdramatyczniejszym momencie za kierownicą motocykla w tym sezonie.

    Pewnie, czemu nie. Mnie mewa osrala przy garazu :] Trauma, brrr. To
    byla duuuuza mewa. Moze to jakis znak byl? nie wiem...

    --
    Hinek

  • 23. Data: 2009-12-22 11:13:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Hinek pisze:

    > Moze to jakis znak byl?

    Znaczy nie jedz moturem nad morze.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 24. Data: 2009-12-22 11:55:23
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Za duża prędkość, za mało wyobraźni

    Az tak szybko nie jechal, zeby go nie mozna bylo zauwazyc.
    A jelczem powinien stac i wara mu wyjezdzac i nie wierze, ze go nie
    widzial, ale co tam, on jest wiekszy - filozofia wiesniakow i burakow
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 25. Data: 2009-12-22 13:32:50
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 16:53:27 +0100, Marcin N napisał(a):

    > To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim
    > najdramatyczniejszym momencie

    IMO procedura chirurgicznego odcięcia śmigacza od p.r.m. swego czasu
    mocno trzymała w napięciu.
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 26. Data: 2009-12-22 14:32:21
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 22 Gru, 11:28, "Kefir" wrote:

    > Wylacznie. I w kasku.

    Z blenda i antifogiem ?
    ;)

    > Na dlugo?

    Za dlugo. Moze do tbsz skroce siga...

    --
    pozdrawiam, lesor

  • 27. Data: 2009-12-22 16:38:07
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 22-12-2009 12:55, Michał V-R pisze:

    > Az tak szybko nie jechal, zeby go nie mozna bylo zauwazyc.
    > A jelczem powinien stac i wara mu wyjezdzac i nie wierze, ze go nie
    > widzial, ale co tam, on jest wiekszy - filozofia wiesniakow i burakow

    Nie napisałem że jechał bardzo szybko. Jechał ZA SZYBKO.

  • 28. Data: 2009-12-22 17:06:19
    Od: Arni <a...@N...spam>

    W dniu 2009-12-22 17:38, CUT_INZ pisze:

    > Nie napisałem że jechał bardzo szybko. Jechał ZA SZYBKO.

    to sie nazywa niedostosowanie predkosci do warunków drogowych. Bardzo
    nielubiane ale jak trafne czasami. Po cos te ograniczenia np w miescie są.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 29. Data: 2009-12-22 19:18:46
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Arni wrote:

    > to sie nazywa niedostosowanie predkosci do warunków drogowych. Bardzo
    > nielubiane ale jak trafne czasami. Po cos te ograniczenia np w
    > miescie są.

    Ok. Po fakcie bardzo prosto oceniac czy niedostosowanie bylo czy nie,
    szczegolnie kiedy mozna przewijac cala sytuacja.
    Sprawdzilem teraz jaka byla predkosc w tamtym miejscu.
    Na zakrecie predkosc wynosila srednio 62km/h, przed zakretem byla wieksza,
    po ciezarowce mniejsza.
    Dane sa z logu gps.

    W tamtej sytuacji wydawalo sie to w porzadku. Co innego kiedy
    niedostosowanie predkosci wynika z warunkow drogowych, co innego kiedy
    pojawi sie cos na co nie mozna byc przygotowanym. To jeden z takich
    przypadkow. Oczywiscie zawsze mozna jechac wolniej, wtedy bedzie
    bezpieczniej.
    Nie twierdze jednak, ze w tej sytuacji nie mozna bylo wolniej. Mozna bylo i
    oceniajac to z tej perspektywy bloby tym lepiej.

    Zawsze jednak pozostanie cos co moze zaskoczyc i cale szczescie kiedy mozna
    minimalizowac takie sytuacje.

    pozdro
    Tmek

  • 30. Data: 2009-12-22 22:33:21
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 22.12.2009 Tmek <g...@o...pl> napisał/a:

> [...]
    > Sprawdzilem teraz jaka byla predkosc w tamtym miejscu.
    > Na zakrecie predkosc wynosila srednio 62km/h, przed zakretem byla wieksza,

    Pierdoleniem teoretyków się nie przejmuj, na podstawie samego oglądania
    zapisu wideo jest bardzo trudno ocenić prędkość. Wrażenie zależy gównie
    od zastosowanego sprzętu. Własne doświadczenia tylko przeszkadzają w
    ocenie.

    Zareagowałeś całkiem szybko i prawidłowo, widać że co prawda dopiero na
    sam wjazd ciężarówki, ale trudno za każdym razem bezbłędnie zgadnąć
    co który kombinuje. Wydaje mi się że lampa by się zapaliła na sam jej
    widok w takiej pozycji, ale to mędrkowanie po obejrzeniu całości.
    Wątpię też żebym hamował przy tej prędkości wcześniej, na sam jej widok.

    Tak czy inaczej ogarnąłeś sytuację, która czasem się zdarza i niekiedy
    kończy się kiepsko.

> [...]
    > pojawi sie cos na co nie mozna byc przygotowanym. To jeden z takich
    > przypadkow. Oczywiscie zawsze mozna jechac wolniej, wtedy bedzie

    Koleś z ciężarówki czekał tylko na przejazd bmw i wyjechał za nim, albo
    nie patrząc wcale, albo zlewając twoją obecność.

    Za szybko to było tutaj:
    http://www.youtube.com/watch?v=ipgnUX69GWE
    Inna sprawa że koleś wykazał się refleksem Bruce Lee, 5 klatek od
    pojawienia się zderzaka w kadrze do widocznej reakcji. Cyborg jakiś.

> [...]
    > oceniajac to z tej perspektywy bloby tym lepiej.
    >
    > Zawsze jednak pozostanie cos co moze zaskoczyc i cale szczescie kiedy mozna

    Można zapamiętać że dany układ na drodze może być potencjalnie
    niebezpieczny, uniknąć ryzyka się jednak nie da nawet jak se kupisz
    bardzo bezpieczne auto.

    --
    kakmaratgmaildotcom