  • 11. Data: 2009-12-21 21:01:46
    Temat: Re: Najdramatyczniejszy moment sezonu
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2009-12-21 16:53, Marcin N pisze:
    > To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim
    > najdramatyczniejszym momencie za kierownicą motocykla w tym sezonie.
    Lece enduro na krakowskiej lewym pasem ok 120km/h, mam dzinsy,
    podkoszulek i kask - jade tylko 1,5 km do kolegi, sie nie ubieralem, na
    wysokosci cyprysowej z zatoczki wyjezdza cierp, chcac skrecic od razu w
    lewo, bez kierunku, nie spodziewalem sie tego, stanal w poprzek calej
    drogi, nie zdarzylem nawet klamki chebla dotknac. I nagle jebud,
    skasowalem mu temperowke od tylnego swiatla, przez caly jego lewy bok i
    przelecialem przez maske, uratowalo mnie to, ze nie stal pod katem 90
    stopni do mnie. Bylo to 15 lat temu, do tej pory odczowam skutki tego
    dzwona, najsilniej na jesien i zime. Ci co jechali za mna i to
    widzieli(swiadkowie) byli w ciezkim szoku, ze przezylem. Nic zlamanego,
    uratowalo mnie to, ze pojechalem jeszcze po jego masce, zanim na glebe
    padlem, czucia w nodze przez ponad 3 miesiace nie bylo, od pasa w gore
    wszysko do kosci zjechane - plecy, rece, od tamtej pory zawsze dobrze
    ubrany jezdze. Ale nie majac czucia w nodze wsiadlem na crossa po 2
    tygodniach, bo wtedy jeszcze jezdzilem(trenowalem) opieralem moto tylko
    na jednej nodze i sie cieszylem, mysle ze teraz nie mialbym tyle
    entuzjazmu, jak mialem majac 18 lat :-)
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 12. Data: 2009-12-21 23:25:11
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Sie zapytam z ciekawosci - co to jest temperowka od tylnego swiatla ?

    Erg
    GS500

  • 13. Data: 2009-12-22 08:15:25
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Sie zapytam z ciekawosci - co to jest temperowka od tylnego swiatla ?

    Fiat Tempra od tylnego swiatla do przodu? pojecia nie mam:D

  • 14. Data: 2009-12-22 08:33:14
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Za duża prędkość, za mało wyobraźni

    Ja miałem podobnie, aczkolwiek trochę inaczej. Nie zauważyłem, ale udało się
    :-)

  • 15. Data: 2009-12-22 09:22:02
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 21 Gru, 16:53, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > To skoro mamy cisz - mo e niech ka dy (kto ma ochot ) opowie o swoim
    > najdramatyczniejszym momencie za kierownic motocykla w tym sezonie.

    najdramatyczniejszy moment to:
    Musiałem prawie darmo sprzedać skutersona tylko po to żeby zrobić
    remont silnika auta...który i tak się zjebał po niecałych 1000km.
    sprzedaje na allegro od 1 zł.
    Bez skutersona czuje się jak bez nogi kolejny miesiąc, żona nie chce
    słyszeć o nowym, Po moto po przeprowadzce trochę daleko chodzić
    szybciej załatwię sprawy na piechotę. sezon kończę bez skutera, auta,
    kasą w plecy, bez perspektyw na enduro i skutera ;(

    a motocyklem zrobiłem tyle kilometrów ze mi nawet nie zdążyli wrąbać
    mandatu.. choć te baby na pęczki codziennie wymuszały.. siła
    przyciągania. Nic. w dupę nawet ślizgu małego, wywrotki czy wypadku,
    marny ten sezon płakac sie chce, chodzę zdrowy nic mnie nie boli jak
    bolało zawsze ehh ;(

    --
    wiadro

  • 16. Data: 2009-12-22 09:36:31
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Marcin N pisze:
    > To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim
    > najdramatyczniejszym momencie za kierownicą motocykla w tym sezonie.

    Jakiś czas temu:

    Założyłem termokalesony, ochraniacze tu, tam, pincet klamer w butach
    zapialem, kurteczka, balaklawa, kask, gogle, rekawiczki.

    Wystawilem motur, wlaczylem zaplon, odrecilem kranik, wsiadlem,
    podnioslem noge...

    I nic.

    Okazalo sie ze poprzedniego dnia zgubilem kopniak i nawet tego nie
    zauwazylem.

    PK

  • 17. Data: 2009-12-22 10:09:05
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "AZ" <a...@g...com> wrote in message

    > Dobry pomysl!

    Dotarcie do niniejszego watku.

    weFAQ&v=qvj

  • 18. Data: 2009-12-22 10:19:45
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 22 Gru, 11:09, "Kefir" wrote:

    > Dotarcie do niniejszego watku.

    Czytasz precle "za kierownica motocykla" ?

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300sa

  • 19. Data: 2009-12-22 10:28:29
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "lesor" <l...@o...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    > Czytasz precle "za kierownica motocykla" ?

    Wylacznie. I w kasku.

    > axena herdegen x2

    Na dlugo?

    weFAQ&v=qvj

  • 20. Data: 2009-12-22 10:33:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-12-22, Kefir <k...@r...pl> wrote:

    > Dotarcie do niniejszego watku.

    No ale o co chodzi? Przeciez to bardzo ciekawy watek.

    --
    Artur
    ZZR 1200