-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-
for-mail
From: sirapacz <n...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Najbardziej nierdzewne
Date: Thu, 2 Nov 2017 15:40:52 +0100
Organization: http://www.wit.edu.pl
Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
Message-ID: <otfaug$62n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <8nt9e6yf7alh$.jianaqm0vfup.dlg@40tude.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 2 Nov 2017 14:43:29 -0000 (UTC)
Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
logging-data="6231"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
In-Reply-To: <8nt9e6yf7alh$.jianaqm0vfup.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2618109
[ ukryj nagłówki ]na podstawie moich doświadczeń:
punto I 1997 lakier metaliczny po kilkunastu latach (13?) miał znaczną
korozję (bo nie leczoną w ogóle) w 4 punktach gdzie juchowi mechanicy
podkładali łapy podnośników (fiaty mają tam rant pod progiem który łączy
2 czy tam 3 blachy. Jak ktoś to zgniecie to rdza włazi momentalnie.
Dopóki nie uszkodzone to przez te naście lat brak oznak korozji rantów.
Progi po 13 latach kwalifikowały sie do wymiany ( zrobiła się jedna
dziura afair). Brak korozji pod lakierem. Jedna dziura w podłodze od
uszkodzenia mechanicznego (nieleczona). Błotniki, klapy, karoseria itd -
bez problemów
Ogólnie: dość przyzwoicie, ale widziałem od cholery P1 ze zgnitymi progami.
Punto 2FL 2003 rok metaliczny. - przejściowy model jeszcze z silnikiem z
P1 i P2. Gnije. Prawie cały. W akcie desperacji maluję go regularnie
zanim pójdzie na żyletki albo do żyda. Dopiero jak dostałem w łapy ten
egzemplarz to uwierzyłem w opowieści jak to punto 2 (przed FL) rdzewieje
na potęgę. W nim nawet wewnątrz na tunelu gdzie jest sucho i bezpiecznie
- purchle wyłaziły pod lakierem.
Punto 2FL 2004 rok zwykły lakier - Poza miejscami gdzie kamienie wydarły
lakier i ocynk z progów, poprzednia właścicielka wydarła dziurę w
podłodzę aż do blachy i wytarła butami farbę i ocynk w miejscu opierania
butów oraz w jednym idiotycznym miejscu w profilu pomiędzy poszyciem
zewnętrznym i wewnętrznym przy tylnej lampie - nie miałem z nim
specjalnych problemów. Korozja tam, gdzie ocynk został uszkodzony (i tam
regularnie muszę poprawiać). Podwozie (bez baranka poza fabrycznym) w
kilku miejscach biały lakier (podwozie pomalowałem na biało by dobrze
widzieć rdzę) ma nacieki rdzawe w punktach. Ogólnie bardzo dobrze się
trzyma. Rdzewieje rama pomocnicza z jakiegoś głupiego powodu i zeżarło
mi trochę wspornika chłodnicy.
Doblo 2007 zwykły - jedyne miejsce gdzie rdza go łapie to nadkole
wymieniane po jakiejś stłuczce poprzedniego właściciela. Poza tym jak
dotąd zdrowy. Tylna klapa miała za to od groma odprysków lakieru do
ocynku (jakbym kamieniami tam regularnie dostawał). Bez rdzy.
Toyota corolla E10(?) 1995 rok. Niekonserwowana, nieusuwana rdza -
perforacja drzwi w miejscu przewiercenia listwy, perforacja dachu w
miejscu gdzie ktoś kiedyś antenę montował, podwozie tył tragedia -
mnóstwo plamek rdzy - ale bez perforacji. Pod kątem blach uważam, że ta
Toyota jest ekstra.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.17 22:48 Maciek
- 02.11.17 23:22 Zenek Kapelinder
- 03.11.17 20:19 Maciek
- 04.11.17 20:41 Endriu
- 04.11.17 21:08 Shrek
- 04.11.17 22:05 Endriu
- 04.11.17 22:07 Endriu
- 04.11.17 22:07 Endriu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=