-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-
for-mail
From: sirapacz <n...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Najbardziej nierdzewne
Date: Thu, 2 Nov 2017 15:40:52 +0100
Organization: http://www.wit.edu.pl
Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
Message-ID: <otfaug$62n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <8nt9e6yf7alh$.jianaqm0vfup.dlg@40tude.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 2 Nov 2017 14:43:29 -0000 (UTC)
Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
logging-data="6231"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
In-Reply-To: <8nt9e6yf7alh$.jianaqm0vfup.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2618109
[ ukryj nagłówki ]na podstawie moich doświadczeń:
punto I 1997 lakier metaliczny po kilkunastu latach (13?) miał znaczną
korozję (bo nie leczoną w ogóle) w 4 punktach gdzie juchowi mechanicy
podkładali łapy podnośników (fiaty mają tam rant pod progiem który łączy
2 czy tam 3 blachy. Jak ktoś to zgniecie to rdza włazi momentalnie.
Dopóki nie uszkodzone to przez te naście lat brak oznak korozji rantów.
Progi po 13 latach kwalifikowały sie do wymiany ( zrobiła się jedna
dziura afair). Brak korozji pod lakierem. Jedna dziura w podłodze od
uszkodzenia mechanicznego (nieleczona). Błotniki, klapy, karoseria itd -
bez problemów
Ogólnie: dość przyzwoicie, ale widziałem od cholery P1 ze zgnitymi progami.
Punto 2FL 2003 rok metaliczny. - przejściowy model jeszcze z silnikiem z
P1 i P2. Gnije. Prawie cały. W akcie desperacji maluję go regularnie
zanim pójdzie na żyletki albo do żyda. Dopiero jak dostałem w łapy ten
egzemplarz to uwierzyłem w opowieści jak to punto 2 (przed FL) rdzewieje
na potęgę. W nim nawet wewnątrz na tunelu gdzie jest sucho i bezpiecznie
- purchle wyłaziły pod lakierem.
Punto 2FL 2004 rok zwykły lakier - Poza miejscami gdzie kamienie wydarły
lakier i ocynk z progów, poprzednia właścicielka wydarła dziurę w
podłodzę aż do blachy i wytarła butami farbę i ocynk w miejscu opierania
butów oraz w jednym idiotycznym miejscu w profilu pomiędzy poszyciem
zewnętrznym i wewnętrznym przy tylnej lampie - nie miałem z nim
specjalnych problemów. Korozja tam, gdzie ocynk został uszkodzony (i tam
regularnie muszę poprawiać). Podwozie (bez baranka poza fabrycznym) w
kilku miejscach biały lakier (podwozie pomalowałem na biało by dobrze
widzieć rdzę) ma nacieki rdzawe w punktach. Ogólnie bardzo dobrze się
trzyma. Rdzewieje rama pomocnicza z jakiegoś głupiego powodu i zeżarło
mi trochę wspornika chłodnicy.
Doblo 2007 zwykły - jedyne miejsce gdzie rdza go łapie to nadkole
wymieniane po jakiejś stłuczce poprzedniego właściciela. Poza tym jak
dotąd zdrowy. Tylna klapa miała za to od groma odprysków lakieru do
ocynku (jakbym kamieniami tam regularnie dostawał). Bez rdzy.
Toyota corolla E10(?) 1995 rok. Niekonserwowana, nieusuwana rdza -
perforacja drzwi w miejscu przewiercenia listwy, perforacja dachu w
miejscu gdzie ktoś kiedyś antenę montował, podwozie tył tragedia -
mnóstwo plamek rdzy - ale bez perforacji. Pod kątem blach uważam, że ta
Toyota jest ekstra.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.17 22:48 Maciek
- 02.11.17 23:22 Zenek Kapelinder
- 03.11.17 20:19 Maciek
- 04.11.17 20:41 Endriu
- 04.11.17 21:08 Shrek
- 04.11.17 22:05 Endriu
- 04.11.17 22:07 Endriu
- 04.11.17 22:07 Endriu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=