eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNajbardziej nierdzewneRe: Najbardziej nierdzewne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-
    for-mail
    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Najbardziej nierdzewne
    Date: Thu, 2 Nov 2017 15:40:52 +0100
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <otfaug$62n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <8nt9e6yf7alh$.jianaqm0vfup.dlg@40tude.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 2 Nov 2017 14:43:29 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
    logging-data="6231"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.4.0
    In-Reply-To: <8nt9e6yf7alh$.jianaqm0vfup.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2618109
    [ ukryj nagłówki ]

    na podstawie moich doświadczeń:

    punto I 1997 lakier metaliczny po kilkunastu latach (13?) miał znaczną
    korozję (bo nie leczoną w ogóle) w 4 punktach gdzie juchowi mechanicy
    podkładali łapy podnośników (fiaty mają tam rant pod progiem który łączy
    2 czy tam 3 blachy. Jak ktoś to zgniecie to rdza włazi momentalnie.
    Dopóki nie uszkodzone to przez te naście lat brak oznak korozji rantów.
    Progi po 13 latach kwalifikowały sie do wymiany ( zrobiła się jedna
    dziura afair). Brak korozji pod lakierem. Jedna dziura w podłodze od
    uszkodzenia mechanicznego (nieleczona). Błotniki, klapy, karoseria itd -
    bez problemów
    Ogólnie: dość przyzwoicie, ale widziałem od cholery P1 ze zgnitymi progami.

    Punto 2FL 2003 rok metaliczny. - przejściowy model jeszcze z silnikiem z
    P1 i P2. Gnije. Prawie cały. W akcie desperacji maluję go regularnie
    zanim pójdzie na żyletki albo do żyda. Dopiero jak dostałem w łapy ten
    egzemplarz to uwierzyłem w opowieści jak to punto 2 (przed FL) rdzewieje
    na potęgę. W nim nawet wewnątrz na tunelu gdzie jest sucho i bezpiecznie
    - purchle wyłaziły pod lakierem.

    Punto 2FL 2004 rok zwykły lakier - Poza miejscami gdzie kamienie wydarły
    lakier i ocynk z progów, poprzednia właścicielka wydarła dziurę w
    podłodzę aż do blachy i wytarła butami farbę i ocynk w miejscu opierania
    butów oraz w jednym idiotycznym miejscu w profilu pomiędzy poszyciem
    zewnętrznym i wewnętrznym przy tylnej lampie - nie miałem z nim
    specjalnych problemów. Korozja tam, gdzie ocynk został uszkodzony (i tam
    regularnie muszę poprawiać). Podwozie (bez baranka poza fabrycznym) w
    kilku miejscach biały lakier (podwozie pomalowałem na biało by dobrze
    widzieć rdzę) ma nacieki rdzawe w punktach. Ogólnie bardzo dobrze się
    trzyma. Rdzewieje rama pomocnicza z jakiegoś głupiego powodu i zeżarło
    mi trochę wspornika chłodnicy.

    Doblo 2007 zwykły - jedyne miejsce gdzie rdza go łapie to nadkole
    wymieniane po jakiejś stłuczce poprzedniego właściciela. Poza tym jak
    dotąd zdrowy. Tylna klapa miała za to od groma odprysków lakieru do
    ocynku (jakbym kamieniami tam regularnie dostawał). Bez rdzy.

    Toyota corolla E10(?) 1995 rok. Niekonserwowana, nieusuwana rdza -
    perforacja drzwi w miejscu przewiercenia listwy, perforacja dachu w
    miejscu gdzie ktoś kiedyś antenę montował, podwozie tył tragedia -
    mnóstwo plamek rdzy - ale bez perforacji. Pod kątem blach uważam, że ta
    Toyota jest ekstra.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: