  • 1. Data: 2013-02-08 13:24:43
    Temat: Nagrywarka TV, najtańsze urządzenie z funkcją magnetowidu cyfrowego
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam

    Potrzebuję (dla kogoś) najtańsze urządzenie które potrafi nagrywać...
    ale z chinchów albo euro. Problem w tym że na allegro jest 5tyś urządzeń
    które nagrywają DVB-T na pendriva, ale nie potrafią nagrać tego co tuner
    telewizji N "wystawi" na "chincze". Miłym dodatkiem było by złącze HDMI
    i miejsce na dysk 3.5 cala wewnątrz
    Proszę o pomoc..

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-02-08 20:04:40
    Od: grupy <m...@g...pl>

    W dniu 2013-02-08 13:24, ToMasz pisze:
> [...]
    > które nagrywają DVB-T na pendriva, ale nie potrafią nagrać tego co tuner
    > telewizji N "wystawi" na "chincze". Miłym dodatkiem było by złącze HDMI

    Wystarczy konwerter analogowego sygnału wideo na magistrali USB 2.0
    podłączyć do komputera.
    Pozdrawiam Dan

  • 3. Data: 2013-02-08 20:58:19
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.02.2013 20:04, grupy pisze:

    > Wystarczy konwerter analogowego sygnału wideo na magistrali USB 2.0
    > podłączyć do komputera.
    > Pozdrawiam Dan
    dziękuję za odpowiedź, ale niestety jej nie przenikam. ja mam "cyfrowy
    magnetowid" niestety jeden jedyny taki na allegro, moja znajoma też
    chce. mam jej polecić..... no właśnie, i potem konwerter magistrali?!
    do komputera? Ma jakiegoś laptopa z Apple, ale na 100% nie będzie go
    chciała używać do celów telewizyjnych.
    Mogę prosić o wytłumaczenie ?
    ToMasz

  • 4. Data: 2013-02-08 21:41:47
    Od: grupy <m...@g...pl>

    W dniu 2013-02-08 20:58, ToMasz pisze:

> [...]
    > chce. mam jej polecić..... no właśnie, i potem konwerter magistrali?!
    > do komputera? Ma jakiegoś laptopa z Apple, ale na 100% nie będzie go
    Podłączasz to do USB, masz z drugiej strony wtyki typu "cinch" zrzucasz
    co Ci potrzeba na kompa a później już robisz z tym co chcesz.
    Pozdrawiam Dan

  • 5. Data: 2013-02-09 00:16:46
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 08-02-2013 o 13:24:43 ToMasz <N...@o...pl> napisał(a):

    > Potrzebuję (dla kogoś) najtańsze urządzenie które potrafi nagrywać...
    > ale z chinchów albo euro.

    Jeżeli chodzi o urządzenie do komputera to za 20-30 zł można kupić
    podłączane do portu USB komputera urządzenie zwane video grabberem.
    Umożliwia ono nagrywanie z composite lub svhs. Na komputerze trzeba
    zainstalować/skonfigurować program nagrywający.
    Jeśli chodzi o niezależne, samodzielne urządzenie nagrywające to sam
    jestem ciekaw od ilu się zaczynają ceny. Ale od 30 pewnie nie.

    --
    SW3
    ----

  • 6. Data: 2013-02-09 13:49:12
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 08 Feb 2013 13:24:43 +0100, ToMasz <N...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >które nagrywają DVB-T na pendriva, ale nie potrafią nagrać tego co tuner
    >telewizji N "wystawi" na "chincze". Miłym dodatkiem było by złącze HDMI

    najtansze to to nie bedzie, ale szukaj wsrod tzw. multimedia playerow
    (z funckja nagrywania). Sa takie, co maja mozliwosc zgrywania video z
    chinch/euro i wrzucania na dysk (wbudowany) a potem przez siec do
    kompa.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2013-02-09 14:25:49
    Temat: Re: Nagrywarka TV, najtańsze urzšdzenie z funkcjš magnetowidu cyfrowego
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 09.02.2013 13:49, a...@p...pl pisze:

> [...]
    > (z funckja nagrywania). Sa takie, co maja mozliwosc zgrywania video z
    > chinch/euro i wrzucania na dysk (wbudowany) a potem przez siec do

    Co Wy się uparliście z tym kompem? tam niema nigdzie kompa, znaczy jest
    macbook, ale o niema połączenia z TV a ekranik mały. to właśnie na tym
    polega żeby TV spiąć z magazynem filmów. to zadanie proste. tylko że na
    ten magazyn trzeba od czasu do czasu coś wgrać prze chinche. CZego mam
    szukać w googlach? Odtwarzacz hdd z możliwością nagrywania - jasne,
    każdy, tylko nagrywa JEDYNIE z DVB-T Ma chinche? ma, ale co z tego.
    450zł w sklepie? sory, za drogo. taniej będzie kupić starego
    PC+videograbber, ale niema miejsca na ten sprzęt.

    ToMasz

  • 8. Data: 2013-02-09 15:03:17
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 09 Feb 2013 14:25:49 +0100, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

> [...]
    >450zł w sklepie? sory, za drogo. taniej będzie kupić starego
    >PC+videograbber, ale niema miejsca na ten sprzęt.

    http://www.moviecube.pl/dyski-movie-cube.html

    http://www.moviecube.pl/dyski-movie-cube/1-nagrywark
    i/16-nagrywarka-i-odtwarzacz-dvd-movie-cube-d850h-1t
    b.html

    wg mnie ciekawe urzadzenie, odtwarza dvd i plyty z multimediamia i
    nagrywa z naziemnej oraz z wejscia A/V - doczytaj i sie przekonasz.

    Koszt ca 900-1000 zl. Mysle, ze znajdziej podobne (bez DVD) co tez
    nagraja z A/V (nawet nie musza miec tunera dvb-t)

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2013-02-11 01:24:48
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nagrywają DVB-T na pendriva, ale nie potrafią nagrać tego co tuner
    > telewizji N "wystawi" na "chincze". Miłym dodatkiem było by złącze HDMI i

    Przykład:

    http://allegro.pl/nagrywarka-dvd-hdd-360gb-hdmi-tv-d
    ivx-pl-menu-i3005366258.html

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2013-02-11 18:08:29
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 11.02.2013 01:24, yabba pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przykład:
    >
    > http://allegro.pl/nagrywarka-dvd-hdd-360gb-hdmi-tv-d
    ivx-pl-menu-i3005366258.html

    właśnie o to chodziło. Jutro pojadę ją zobaczyć i pomacać. znając tą
    firmę, będą lekkie głębokie na 1mm i długie na 170mm mikroskopijne
    ryski, a napęd cd/dvd czasem (prawie zawsze) nie będzie odtwarzał płyt

    ToMasz