  • 11. Data: 2013-02-12 08:33:20
    Temat: Re: Nagrywarka TV, najtańsze urządzenie z funkcją magnetowidu cyfrowego
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-02-11 18:08, *ToMasz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    ivx-pl-menu-i3005366258.html

    > właśnie o to chodziło. Jutro pojadę ją zobaczyć i pomacać. znając tą
    > firmę, będą lekkie głębokie na 1mm i długie na 170mm mikroskopijne
    > ryski, a napęd cd/dvd czasem (prawie zawsze) nie będzie odtwarzał płyt

    Przecież to nie samsung...

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 12. Data: 2013-02-18 21:18:17
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Feb 11, 1:24 am, "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    wrote:
    > Przykład:
    >
    > http://allegro.pl/nagrywarka-dvd-hdd-360gb-hdmi-tv-d
    ivx-pl-menu-i3005...

    To ciekawe, a potrafi nagrywac z HDMI? To bylby dopiero HIT!! ;)

  • 13. Data: 2013-02-19 09:54:27
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    y.googlegroups.com...
    wrote:
    > Przykład:
    >
    > http://allegro.pl/nagrywarka-dvd-hdd-360gb-hdmi-tv-d
    ivx-pl-menu-i3005...

    To ciekawe, a potrafi nagrywac z HDMI? To bylby dopiero HIT!! ;)

    Wątpię. Większy strumień do kompresji w HD, patenty związane z HDCP. Zaraz
    by się wszyscy producenci telewizyjni oburzali, że narusza to konstytucyjny
    porządek świata. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2013-02-19 14:46:01
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Jasne, te wszystkie ACTA i inne "przepisy antypirackie" po prostu
    zwyczajnie HAMUJA POSTEP techniczny!
    Totez takie panstwa jak Rosja i Chiny ktore maja TO SERDECZNIE
    "GDZIES" przegonia z kretesem ten duszacy sie we wlasnym PRAWNICZYM
    BELKOCIE Zachod!