  • 1. Data: 2013-02-09 13:53:36
    Temat: uciecie AVI
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    potrzebuje nagrac pare odcinkow na DVD (pliki AVI) i "wystaje 100MB.
    Zapodajcie mi najprostrzy program do "uciecia" z kilku plikow - np.
    koncowki napisow - aby to zmiescilo sie na jednej plytce DVD.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-02-09 14:24:39
    Temat: Re: uciecie AVI
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    o...@4...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > potrzebuje nagrac pare odcinkow na DVD (pliki AVI) i "wystaje 100MB.
    > Zapodajcie mi najprostrzy program do "uciecia" z kilku plikow - np.
    > koncowki napisow - aby to zmiescilo sie na jednej plytce DVD.

    Nie pomyślałeś o większej płytce - DVD9? Chyba, że to na takiej się nie
    mieszczą.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2013-02-09 14:26:52
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    virtualdub, avidemux, ToMasz

  • 4. Data: 2013-02-09 15:21:23
    Od: a...@p...pl

    f...@4...com

    >Nie pomyślałeś o większej płytce - DVD9? Chyba, że to na takiej się nie
    >mieszczą.

    nie zwykla 4.7GB i "wystaje" 100MB

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2013-02-10 09:04:34
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Zapodajcie mi najprostrzy program do "uciecia" z kilku plikow - np.
    > koncowki napisow - aby to zmiescilo sie na jednej plytce DVD.

    Spróbuj wlaczyc "overburrning", czasami dalo sie zmiescic o 200MB wiecej niz
    normalnie na DVD. ;-)

  • 6. Data: 2013-02-10 09:07:43
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2013-02-09 13:53, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > Zapodajcie mi najprostrzy program do "uciecia" z kilku plikow - np.
    > koncowki napisow - aby to zmiescilo sie na jednej plytce DVD.

    Nie najprostszy, ale bardzo dobry VirtualDub, audio i video ustawiasz
    na direct stream copy.

    Piotr