  • 61. Data: 2011-11-29 10:00:59
    Temat: Re: Nagrywarka
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 21:13, LP wrote:

    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Myć czasami też trzeba, ale po pierwsze, trzeba nauczyć, że palcem się
    > nie pokazuje...

    I bić trzeba, bo dzisiaj panie te dzieci nie bite i paczcie, co
    wyrośnie. Uwagi wychowawcze proponuję zostawić na inną grupę, to raz.

    Dwa, że niektórych Jacków i Animków też mama zdaje się nie nauczyła,
    skoro ciągle te swoje monitory płynami czyszczą.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 62. Data: 2011-11-29 14:49:16
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 23:01:12 +0100, Remek napisał(a):

    > Przesrtaniecie troolować, czy mam Was wrzucic do KF?
    >
    > Remek

    Jak najbardziej.

  • 63. Data: 2011-11-29 17:55:09
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > I bić trzeba, bo dzisiaj panie te dzieci nie bite i paczcie, co wyrośnie.

    Z moich doświadczeń wynika, ze naprawdę można uczyć i wychowywaź bez
    stosowania przemocy, ale ja to dziwak jestem i wodę używam jednak raczej z
    przeznaczeniem.

    > Uwagi wychowawcze proponuję zostawić na inną grupę, to raz.

    Zanim zacznie się udzielać rad innym, warto zastanowić się nad właściwym
    adresem pod jakim powinno się kierować własne przemyślenia i doświadczenia.
    Nie zaprzeczam, ze woda jest najlepszym panaceum na wszystkie dolegliwości,
    ale zabrakło w recepcie tej szklanki spirytusu do której należy ja wkropić.

    > Dwa, że niektórych Jacków i Animków też mama zdaje się nie nauczyła,
    > skoro ciągle te swoje monitory płynami czyszczą.

    Bo płyny są po to, żeby ich używać. tak jak ręczniki po to żeby nimi
    wycierać ciało. Każdy kto twierdzi inaczej... twierdzi inaczej.
    Oczywiście można prać ręcznik po każdym przetarciu komputerowego monitora
    (bo przeca potem się takim ręcznikiem gęby dziecku raczej wytrzeć nie da)
    ale po co? Nie jest to ani tanie ani wygodne. Właśnie po to wymyślono
    papierowe ręczniki albo te wszystkie mokre i suche ściereczki. Chyba, że
    ktoś czyści brudnym (tzn. używanym) ręcznikiem, ale wtedy taki ręcznik aby
    nie zostawić smug musi być koniecznie wykonany w specjalnej technologii
    (najlepiej NASA), a nie każdy ma do takich dostęp;)

    --
    LP

  • 64. Data: 2011-11-29 19:27:52
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-11-29 18:55, LP pisze:

> [...]
    > monitora (bo przeca potem się takim ręcznikiem gęby dziecku raczej
    > wytrzeć nie da) ale po co? Nie jest to ani tanie ani wygodne.

    Masz tylko jeden ręcznik w domu?
    Biedactwo.

  • 65. Data: 2011-11-29 20:32:05
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid"

    > Masz tylko jeden ręcznik w domu?
    > Biedactwo.

    Nawet gdybym miał ich dwieście, to i tak nie używałbym ich do wycierania
    ekranu monitora, telewizora, mycia szyb, luster, kafelków czy terakoty a
    potem zapewne i deski sedesowej. Uprzedzając następne kontrargumenty -
    prześcieradeł też do tego celu nie zamierzam używać (i chociaż takim co
    oszczędzają nawet na ręcznikach papierowych trudno zapewne w to uwierzyć-
    mam ich więcej niż jedno).

    Z drugiej strony to tak sobie siedzę, czytam te rewelacje i co chwila
    parskam śmiechem i jak tak dalej pójdzie to będę musiał jednak użyć jakiejś
    szmaty, tym bardziej, że mam w ślinie śladowe co prawda ale jednak jakieś
    tam ilości alkoholu, a wszyscy przecież wiedzą czym to grozi:)))

    --
    LP

  • 66. Data: 2011-11-29 21:59:41
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    januszek nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > ps. Ludwika jednak nie polecam bo on pozostanie na mytej powierzchni i

    Ludwika się nie poleca, bo własnie wyszło, ze narzucał ceny sprzedawcom :)
    Przem

  • 67. Data: 2011-11-30 06:17:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemek napisa?(a):

    > Ludwika się nie poleca, bo własnie wyszło, ze narzucał ceny sprzedawcom :)

    Plyn narzucal? Czy Inco Veritas - jego producent? ;)

    ps. Polecam lekture:
    http://www.polityka.pl/spoleczenstwo/reportaze/15208
    86,1,janina-adamczyk---tworczyni-ludwika.read

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 68. Data: 2011-11-30 11:38:00
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Nie jestem złośliwy, po prostu wytarta do sucha woda nie zostawia od lat
    > żadnych plam na moim ekranie.

    Można wprost pod górę i "tyłem", ale można "przodem" i z lekka obejść górę
    Substancja czyszczaca rozpuszcza brud a nie rozmazuje go, bo brud to w dużej
    części tłuszcz.
    Można, i tak, i tak, kto jak woli, ale oszczędność jest.

    Artur(m)

  • 69. Data: 2011-11-30 11:42:45
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > A po kupować jakieś voodoo specyfiki, skoro dzieciak i tak zaraz paluchem
    > coś pokaże i znowu pobrudzi, a woda w kranie nie dość że tania, to jeszcze
    > nie skończy się w najmniej odpowiednim momencie? :-)

    Chciałbym zobaczyć "paluchy dzieciaka" wyczyszczone wodą.
    Może i można, ale trzeba długo i naciskając - trzeć.
    Ja swojego PVA potarłem ręcznikiem papierowym, jeden jedyny raz
    bo po SuperHiper płyn i ściereczki nie chciało mi się iść, no to mam:(.

    Artur(m)

  • 70. Data: 2011-11-30 11:43:58
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Ano fakt, bez ślubu i do tego z dzieckiem żyjemy, grzech pewnie jeszcze
    > większy, niż umycie monitora samą wodą. Swoją drogą, u ciebie w domu tylko
    > kobieta okna myje? Współczuję biedaczce, może gdybyś czasem jej pomógł
    > zauważył byś różnicę między myciem okna, a przecieraniem monitora.
    >
    > Przyjmij po prostu do wiadomości, że żaden ekran LCD który mam i czyszczę
    > w ten sposób od lat, nie ma smug.

    Dziwny LCD.