  • 101. Data: 2011-12-06 17:05:45
    Temat: Re: Nagrywarka
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/12/2011 16:42, LP wrote:

    > Rozmowa z tobą to przyjemność porównywalna z walką z kołtunami.

    A mimo to od trzech dni rozmawiasz starając się udowodnić za wszelką
    cenę, że mój monitor jest brudny. Konsekwencja godna podziwu.

    > Może gdybyś choć raz poświęcił, mógłbyś swoją cudowną wodą nie tylko myć
    > ekrany ale i leczyć ludzi?

    Kto wie, może i głupotę wyleczył u niektórych osób?

    > Uparty osioł to masło maślane. Gdybym chciał obrazić swojego
    > interlokutora, napisałbym po prostu baran. Ale z drugiej strony nie wiem
    > czy taki (głupi) baran by to zrozumiał.

    Masłem maślanym upaprałem monitor i telewizor, a w zasadzie moje źle
    wychowane dziecko. Na to wszystko doszły smugi i osad, całe szczęście
    przeczytałem w porę mądrości usenetowe i wiem już, że postępuję karygodnie.

    > No patrz pan! A ja miałem kiedyś odwrotnie (tzn. że coś co u mnie
    > działało ale nie rzeczywiście). Był to stary licznik energii
    > elektrycznej, który się zawieszał. Wystarczyło go lekko puknąć w obudowę
    > i przestawał się kręcić. Niestety byłem wtedy w fazie przejściowej
    > między barano-osłem i papugą i wygadałem się (wrednym i uskrzydlonym)
    > świniom, po czym w ciągu kilku dni przyjechała ekipa (cwanych) lisów i
    > zmieniła licznik. Uważaj więc, bo jak się moherowe berety dowiedzą, że
    > masz źródło cudownej wody...

    Cudowną wodę może Ty jednak miałeś? Zatrzymywała licznik, żebyś nie
    musiał płacić rachunków tym krwiopijcom z wodociągów. W końcu Bóg
    nagradza biednych i zaradnych a brzydzi się bogatymi. A co Ty zrobiłeś?
    Ten niebiański licznik, dar od stwórcy wrzechrzeczy oddałeś w jakieś
    brudne żydowskie łapska i pozwoliłeś sobie zainstalować nowy. Ten
    zapewne będąc przysłanym przez szatana, wodę zatruwa i stąd te smugi na
    ekranach.

    > psychologią z listów do "Pani
    >
    > Wybaczam, albowiem nie w każdym przypadku zwięzłość słowa rodzi
    > szerokość myśli.

    Ah, więc jednak konkurs recytatorski. ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 102. Data: 2011-12-06 17:07:25
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/12/2011 16:42, LP wrote:

> [...]

    > świniom, po czym w ciągu kilku dni przyjechała ekipa (cwanych) lisów i
    > zmieniła licznik. Uważaj więc, bo jak się moherowe berety dowiedzą, że

    Cudowną wodę może Ty jednak miałeś? Dostawszy się do przewodów w ścianie
    zatrzymywała licznik, żebyś nie musiał płacić rachunków tym krwiopijcom
    z elektrowni. W końcu Bóg nagradza biednych i zaradnych a brzydzi się
    bogatymi. A co Ty zrobiłeś? Ten licznik, dar od stwórcy wrzechrzeczy
    oddałeś w jakieś brudne żydowskie łapska i pozwoliłeś sobie zainstalować
    nowy. Ten zapewne będąc przysłanym przez szatana, wodę zatruwa prąd w
    domu, generuje fale elektromagnetyczne i chemtrails na niebie, przez co
    na lustrach zostają smugi?

  • 103. Data: 2011-12-06 17:58:20
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "kamil"

    > A mimo to od trzech dni rozmawiasz starając się udowodnić za wszelką
    > cenę, że mój monitor jest brudny. Konsekwencja godna podziwu.

    Nie twierdzę, że twój monitor jest brudny. Staram się tylko zwrócić twoją
    uwagę na fakt, że skoro niektórzy twierdzą że lubią ciepłą wódkę, to nie
    znaczy, że jest to najlepsza metoda jej serwowania.

    > Kto wie, może i głupotę wyleczył u niektórych osób?

    Masz cudowne źródło pod ręką, zanim zaczniesz butelkować i zarabiać
    miliony, zacznij od wyleczenia siebie.

> [...]
    > wychowane dziecko. Na to wszystko doszły smugi i osad, całe szczęście
    > przeczytałem w porę mądrości usenetowe i wiem już, że postępuję

    Spoko, jak mówiła na pewnym konkursie pewna Pani Domu: Uczymy się całe
    życie a i tak umieramy będąc głupcami.

> [...]
    > elektrowni. W końcu Bóg nagradza biednych i zaradnych a brzydzi się
    > bogatymi. A co Ty zrobiłeś? Ten licznik, dar od stwórcy wrzechrzeczy

    Ja to głupi, wychowany na wieczorkach recytatorskich jestem, więc racz mnie
    oświecić - co to jest owa wrzechrzecz?

> [...]
    > nowy. Ten zapewne będąc przysłanym przez szatana, wodę zatruwa prąd w
    > domu, generuje fale elektromagnetyczne i chemtrails na niebie, przez co

    Muszę cię rozczarować - to nie fale elektromagnetyczne z cieku pod podłogą
    powodowały tę awarię, tylko zapewne jakiś wytarty trybik. Ale ćwicz dalej
    a i przed tobą konkursy recytatorskie staną otworem.

    > Ah, więc jednak konkurs recytatorski.

    Konkurs to byłby, gdybym miał rywala, a nie... No dobrze, dosyć już tej
    onomatopei;))

    --
    LP

  • 104. Data: 2011-12-07 11:28:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/12/2011 17:58, LP wrote:

> [...]
    > twoją uwagę na fakt, że skoro niektórzy twierdzą że lubią ciepłą wódkę,
    > to nie znaczy, że jest to najlepsza metoda jej serwowania.

    Wskaż mi więc, gdzie ja uważam to za "najlepsza metodę"? Ot, mam w domu
    ręcznik i wodę, a nie zawsze płyny do czyszczenia monitorów. Tak samo
    jak w górach mam często róg koszulki, a nie mam irchowych szmatek od
    SuperSprzedawcy do wycierania obiektywu i pomimo takiego traktowania,
    wszystkie mają się wyśmienicie, a na zdjęciach nie widać tłustych smug.

    > Masz cudowne źródło pod ręką, zanim zaczniesz butelkować i zarabiać
    > miliony, zacznij od wyleczenia siebie.

    Powiedz, jak puste i smutne jest życie człowieka, który poświęca tyle
    czasu udowadniając nieznanej osobie, że jego skuteczna metoda jest
    jednak zła? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 105. Data: 2011-12-07 17:09:20
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "kamil"

    > Wskaż mi więc, gdzie ja uważam to za "najlepsza metodę"?

    Chodzi o wódkę? Och, to była tylko taka analogia (nie mylić z antologią,
    sarkazmem ani tym bardziej z ironią).

    > Ot, mam w domu ręcznik i wodę, a nie zawsze płyny do czyszczenia
    > monitorów.

    Wiem, ale takich co mają jak ty wodę i ręcznik (a nie zawsze dezodorant i
    mydło) spotykam czasem w komunikacji miejskiej.

> [...]
    >od SuperSprzedawcy do wycierania obiektywu i pomimo takiego traktowania,
    >wszystkie mają się wyśmienicie, a na zdjęciach nie widać tłustych smug.

    Uważaj, bo wbrew pozorom od rogu koszulki do obiektywu camera obscura nie
    jest wcale dalej, niż od rękawa koszuli do dziecięcego, zasmarkanego nosa!

    > Powiedz, jak puste i smutne jest życie człowieka

    Popatrz w (czyste) lustro i sam sobie odpowiedz. I nie racz proszę więcej
    rewelacjami w rodzaju: "Pojechałem na automyjkę i zaoszczędziłem dwa złote
    nie włączając programu płukania woda zdemineralizowaną, bo ta usługa to
    wymysł supersprzedawcy'".

    > który poświęca tyle czasu

    Nie osądzaj po sobie, nawet piwo nie zdążyło mi się wygazować.

    > udowadniając nieznanej osobie

    Nie jesteś taki anonimowy ani oryginalny jak ci się wydaje. Myślę, że bez
    trudu mógłbym rozpoznać cię w tłumie.

    > że jego skuteczna metoda jest jednak zła? :-)

    Jeśli ta rozmowa cię drażni (a na to wygląda) i tracisz na nią wiele
    swojego cennego czasu, to odpuść sobie, bo wrzodów nie wyleczysz wodą,
    ręcznikiem ani tym bardziej rogiem koszulki.

    W końcu padło juz sakramentalne amen.

    LP

  • 106. Data: 2011-12-08 15:45:37
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/12/2011 17:09, LP wrote:

    > W końcu padło juz sakramentalne amen.

    Ano amen, szkoda mi nawet komentować te bzdury, jakie wypisujesz w
    reszcie posta. Proponuję ci cieszyć się obiektywami wypolerowanymi
    szmatką za 19.99 od SuperSprzedawcy(15238) i dać żyć innym.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 107. Data: 2011-12-09 08:02:23
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Przeczytałem i masz rację, jestem skończonym głupcem.

    nie zaprzeczę

    Artur(m)

  • 108. Data: 2011-12-22 19:33:26
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 29 Nov 2011 10:58:21 +0200, januszek napisał(a):

    > Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Erase wrednosc ;) Właściwie dlaczego nie można czyszcić paneli środkami
    > zawierającymi alkohol?

    Stawiam na to, że to zasłona dla producenta na okoliczność użycia środka ze
    zbyt wysokim stężeniem alkoholu, które mogłoby wyżreć czy zmatowić
    powierzchnię matrycy.

    [ Facet chcący zaciągnąć dziewczynę do łóżka jest gotów na każdą podłość, ]
    [ byleby osiągnąć cel. Przebić go może tylko kobieta chcąca zaciągnąć ]
    [ faceta przed ołtarz. (Peppone, JoeMonster) ]

  • 109. Data: 2011-12-22 19:33:26
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 30 Nov 2011 21:05:21 +0100, LP napisał(a):

> [...]
    > życia. Chciałbyś aby Twoje dziecko było do tyłu za rówieśnikami taki szmat
    > czasu tylko dlatego, że komuś jest wygodniej zakazać wszystkiego niż opisać
    > swój produkt szczegółowiej?
    >
    > Oczywiście, że jak ktoś lubi i nie widzi różnicy to może myć wodą,
    > deszczówką albo po prostu pluć na ekran i przecierać rękawem - wolna wola.
    > Jednak niezawodne narzędzie diagnostyczne, w które zaopatrzyła nas matka
    > ewolucja podpowiada mi, że w tej kwestii złoty środek istnieje, np. ten
    > który nie bez powodu jest rekomendowany i reklamowany jako "for Windows";)
    l6WREzU2iCdozGGJQKryYRU81iyAs?feat=directlink

    Widzisz - ja akuart rozumiem podejście producenta, który by default odradza
    środki na bazie alkoholu. Chciałoby Ci się testować pierdyliard różnych, by
    wyłapać, od jakiego stężenia danej substancji czynnej zaczyna być ona
    średnio bezpieczna dla matrycy? Przy okazji: zobacz na ilu środkach chemii
    gospodarczej nie masz podanego stężenia danych substancji wchodzących w
    skład danego produktu. I zastanów się jeszcze, ile osób rzeczywiście
    przegryzłoby się przez długaśny spis składu chemicznego preparatów
    czyszczących. Tak jest po prostu łatwiej - wystarczy jedno zdanie z tekstem:
    ,,Zakazane jest użycie środków chemicznych, rozpuszczalników lub
    rozcieńczalników, benzenu, olejów parafinowych, alkoholi (etanolu, metanolu,
    alkoholu izopropylowego), środków ściernych lub innych środków żrących, gdyż
    może to spowodować uszkodzenie obudowy lub panelu."

    [ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym ]
    [ chwalić. (JoeMonster.org) ]

  • 110. Data: 2011-12-22 20:26:23
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk"

> [...]
    > gdyż
    > może to spowodować uszkodzenie obudowy lub panelu."

    Właśnie to miałem na myśli przywołując powyżej opisy zabawek. Ale to, że
    np.większość producentów drobnego sprzętu elektrycznego zastrzega, że nie
    ponosi odpowiedzialności za podłączenie do sieci wyprodukowanego przez
    siebie urządzenia kablem innego producenta, nie powoduje zazwyczaj ( u
    większości w miarę normalnych użytkowników) lęku przed takim rozwiązaniem.

    --
    LP