    From: "LP" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nagrywarka
    Date: Fri, 23 Dec 2011 23:11:18 +0100
    <javs23$3li$1@node2.news.atman.pl> <javsmn$brc$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <javtn9$ear$2@inews.gazeta.pl>
    <gf2006smsqkc$.13zuhb9hx2oy1$.dlg@40tude.net>
    <jb000a$l7o$1@inews.gazeta.pl>
    <16qw27bcfpo22$.1g7iirhm9u7r5.dlg@40tude.net>
    <9...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <jb62co$bhk$1@mx1.internetia.pl>
    <1h3bvso4mvwau$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <jd04bl$soj$1@mx1.internetia.pl>
    <vb7mla991b8s$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>

    Użytkownik "Przemysław Ryk"

    > Z całym szacunkiem, ale... postaw się z drugiej strony. Dostarczasz sprzęt.
    > Na
    > przykład monitory.

    Przepraszam, ale specjalnie było zastrzeżenie, że "drobnego sprzętu
    elektr.". Monitor się pod drobny sprzęt nie podkłada (chyba, że wyświetlacz
    telefonu), więc - z całym szacunkiem - ale cały późniejszy wykład należy
    uznać za lekko nie na temat.
    Jeśli mamy trymer albo radio tranzystorowe o poborze mocy ok 2 W, to
    zazwyczaj kable od innego sprzętu dają nam większy komfort i
    bezpieczeństwo, ale producenci i tak będą nas straszyć.
    Nie zachęcam, żeby tokarkę podłączać do sieci za pomocą kabla od miksera,
    tylko piętnuję zbyt częste zakusy firm, aby wyrwać dodatkowe parę zet w
    przypadku jakże częstej awarii owego przykładowego duperelkowatego kabelka.
    A wystarczyłoby podać, że do prawidłowego działania należy używać kabla
    oryginalnego, lub podobnego o takich samych (albo lepszych) parametrach.
    Ale to żadnej firmie nie przejdzie przez gardło!
    I dlatego trzeba ciągle używać narzędzia, którym tak hojnie obdarzyła nas
    natura i które działa (ponoć wbrew zakusom stwórcy) jednak na bardzo
    różnych paliwach...

    > Nie, żebym jakoś zawsze i wszędzie producentów bronił, gdyż czasami jak
    > się
    > czyta warunki użytkowania sprzętu, to pusty śmiech człowieka ogarnia.

    Fakt! A teraz nie przekomarzajmy się na tematy oczywiste, tylko powiedz
    wreszcie wszystkim czym czyścisz ten swój piękny monitor ;)

    --
    LP