  • 1. Data: 2010-07-04 18:43:31
    Temat: Nagrywanie przez kabel HDMI
    Od: Jadrys <C...@y...com>

    czy jest możliwe? Mam nagrywarkę Sony, tuner Cyfry + , TV Sharp i
    problem z ustawieniem nagrywania przez wejścia HDMI. Wygląda na to że
    nagrywarka nie widzi tunera. Przez wejście "Euro" wszystko jest w
    porządku - jest podgląd programów Cyfry+ i można nagrywać bez problemu.

    Czy można z tym coś zrobić?

  • 2. Data: 2010-07-04 18:57:35
    Temat: Re: Nagrywanie przez kabel HDMI
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 04.07.2010 20:43, Jadrys pisze:

> [...]
    > nagrywarka nie widzi tunera. Przez wejście "Euro" wszystko jest w
    > porządku - jest podgląd programów Cyfry+ i można nagrywać bez problemu.

    hdcp - zabezpeczenie przed kopiowaniem (dotyczy hdmi)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-07-04 19:00:21
    Od: Jadrys <C...@y...com>

    W dniu 2010-07-04 20:57, pawell32 pisze:

    > hdcp - zabezpeczenie przed kopiowaniem (dotyczy hdmi)

    Czyli nic z tego nie będzie? Do nagrywania muszę przekładać kabel Euro?

  • 4. Data: 2010-07-04 19:12:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 04.07.2010 21:00, Jadrys pisze:

    > Czyli nic z tego nie będzie? Do nagrywania muszę przekładać kabel Euro?

    jak na razie tak, ale ktoś tu podawał prykład rozdzielacza hdmi
    wycinająca zabezpieczenie (hdcp)

  • 5. Data: 2010-07-04 19:16:38
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Czyli nic z tego nie będzie? Do nagrywania muszę przekładać kabel Euro?

    jak na razie tak, ale ktoś tu podawał prykład rozdzielacza hdmi
    wycinającego zabezpieczenie (hdcp)

  • 6. Data: 2010-07-04 20:48:55
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-07-04 20:43, Jadrys napisal (a):

> [...]
    > nagrywarka nie widzi tunera. Przez wejście "Euro" wszystko jest w
    > porządku - jest podgląd programów Cyfry+ i można nagrywać bez problemu.

    Masz nagrywarkę z wejściem HDMI? Jaki to model?
    Na stronie Sony nie ma czegoś takiego (?)

  • 7. Data: 2010-07-04 21:07:27
    Od: Jadrys <C...@y...com>

    W dniu 2010-07-04 21:16, pawell32 pisze:

    > jak na razie tak, ale ktoś tu podawał prykład rozdzielacza hdmi
    > wycinającego zabezpieczenie (hdcp)

    To, to już dla mnie za wysoka "szkoła jazdy".. ;-)

  • 8. Data: 2010-07-04 21:13:16
    Od: Jadrys <C...@y...com>

    W dniu 2010-07-04 22:48, [MF] PL pisze:

    > Masz nagrywarkę z wejściem HDMI? Jaki to model?
    > Na stronie Sony nie ma czegoś takiego (?)

    Jest to model Sony RDR-HX650. Tak, ma wejście HDMI. Można przez nie
    odtwarzać płyty czy nagrania z twardego dysku, jednak przez to łącze
    tyner satelitarny jest niewidoczny.

    Nie wiem, jeszcze nie zaglądałem na stronę Sony.

  • 9. Data: 2010-07-04 22:31:35
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-07-04 23:13, Jadrys napisal (a):

    > Jest to model Sony RDR-HX650. Tak, ma wejście HDMI....

    Strona sony.pl podaje, że jest to tylko wyjście.

  • 10. Data: 2010-07-05 06:39:10
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-07-04 23:13, Jadrys pisze:

    > Jest to model Sony RDR-HX650. Tak, ma wejście HDMI. Można przez nie
    > odtwarzać płyty czy nagrania z twardego dysku, jednak przez to łącze
    > tyner satelitarny jest niewidoczny.

    a jest to wejście czy wyjście ? :-)