    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Nagrywanie przez USB
    Date: Sun, 20 Dec 2015 16:28:22 +0100
    <a...@n...neostrada.pl>

    W dniu 20.12.2015 o 15:33, Marek pisze:
    > wyświetla
    >
    > Mam jeszcze kilka pytań w sprawie tego philipsa.
    > A czy można oglądać inny kanał (inne źródło) podczas nagrywania niż ten
    > nagrywany?

    Oczywiście - taki jest sens drugiego tunera.
    Przydałby się i trzeci - wtedy i PIP potrafiłby działać podczas nagrywania.

    > Czy można w czasie nagrywania włączyć odtwarzanie tego co jest
    > aktualnie nagrywane?

    Tak.

    > Czy jak nagrywa z timera to cały tv się włącza na czas nagrania czy robi
    > to dyskretnie?

    Elektronika rzecz jasna musi się włączać, ale ekran nie.
    Można go też wyłączyć podczas nagrywania.
    Tak, że jedynym widocznym objawem iż coś się nagrywa, jest migająca
    dioda hdd.