  • Data: 2015-12-15 18:50:42
    Temat: Re: Nagrywanie przez USB
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2015 o 00:09, yabba pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:n4n7i2$3hv$1@node2.news.atman.pl...

    > Zdefiniuj "w tle". Czy to oznacza nagrywanie, gdy TV jest w czuwaniu?
    > Czy nagrywanie, gdy TV wyświetla inny program?

    W każdym z tych przypadków.
    Co do czuwania - obecna moja Manta potrafi nagrywać w stanie czuwania,
    ale gdy ją w tym momencie włączysz, to już wyłączyć nie możesz, bo
    przerwie nagrywanie.

> [...]
    > sygnał zrozumiały dla demodulatora. W jednym kanale radiowym może być
    > przesyłanych w standardzie DVB kilka programów telewizyjnych - taka
    > jakby paczka programów. W naszym DVB-T nazywają to szumnie MUX.
    > Głowice mogą być przeznaczone do DVB-T/C (najczęściej jedna uniwersalna
    > głowica) lub do DVB-S.
    > W danych technicznych masz podane czy TV ma jedną głowicę i jest w
    > stanie odbierać jednocześnie tylko jeden kanał radiowy. Albo TV może
    > mieć dwie głowice lub nawet cztery i jest w stanie odbierać jednocześnie

    Htpc z jednogłowicową kartą dvb-s2 potrafił nagrać jednocześnie
    kilkanaście programów z tego samego muxa.
    Więc chyba głowica do nagrywania nie jest potrzebna.

    > TV z jedną głowicą DVB-T/C może odbierać jeden kanał radiowy, wybierać z
    > niego jeden program telewizyjny i wyświetlać go na ekranie. Jeśli ma
    > opcję zapisu na USB, to może go dodatkowo zapisywać. Teraz niuans.
    > Zauważyłem, że trafiają się jednogłowicowe TV, które potrafią wyświetlać
    > jeden program i jednocześnie nagrywać inny, ale z tego samego MUX-a.

    I to by mi wystarczyło.

> [...]
    > odbierany przez jedną głowicę a nagrywać zupełnie inny odbierany przez
    > drugą.
    > TV z czterema głowicami, to już bajka, ponieważ masz pełną dowolność
    > wyboru źródła sygnału do oglądania i źródła sygnału do nagrywania.
    > Możesz ustawić sobie nagrywanie z DVB-S. A w tym samym czasie oglądać
    > bez ograniczeń programy z DVB-T/C lub DVB-S.
    >
    > Oczywiście powyższe dywagacje dotyczą programów niekodowanych. Przy
    > kodowanych natrafiamy na problem ilość miejsc na moduły CI w TV i
    > kwestię dwustrumieniowości tych modułów.

    Jasne.
    Ale poprzez "czyli?" chciałem zapytać o propozycje takich
    wielogłowicowych tv w danym zakresie cenowym (2-3 tys).

    > Nie mam doświadczeń jak zachowa się TV w czuwaniu, gdy nadejdzie czas
    > nagrywania. Sensownie byłoby jakby nie włączał ekranu, a tylko obudził
    > elektronikę.

    Manta dokładnie tak robi.
    Bez możliwości powrotu do tego stanu niestety, gdy już włączysz ekran.
    Więc CONAJMNIEJ chciałbym aby taka możliwość byłą w nowym tv.