  • Data: 2015-12-15 20:22:23
    Temat: Re: Nagrywanie przez USB
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:n4pjth$ea1$1@node2.news.atman.pl...

    > W każdym z tych przypadków.
    > Co do czuwania - obecna moja Manta potrafi nagrywać w stanie czuwania, ale
    > gdy ją w tym momencie włączysz, to już wyłączyć nie możesz, bo przerwie
    > nagrywanie.

    > Htpc z jednogłowicową kartą dvb-s2 potrafił nagrać jednocześnie
    > kilkanaście programów z tego samego muxa.
    > Więc chyba głowica do nagrywania nie jest potrzebna.

    Napisałem, że z jedną głowicą odbierzesz tylko jednego MUX-a. Mając dwie
    głowice, masz możliwość swobodnego wyboru programu do nagrywania i do
    oglądania.

    > I to by mi wystarczyło.

    > Jasne.
    > Ale poprzez "czyli?" chciałem zapytać o propozycje takich wielogłowicowych
    > tv w danym zakresie cenowym (2-3 tys).

    > Manta dokładnie tak robi.
    > Bez możliwości powrotu do tego stanu niestety, gdy już włączysz ekran.
    > Więc CONAJMNIEJ chciałbym aby taka możliwość byłą w nowym tv.

    Ta Manta wydaje się bardzie zaawansowana niż markowe sprzęty. Coś czuję, że
    Twoje wymagania spełni inny model tej marki.

    Szukałeś na forum HDTV?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba