  • 1. Data: 2010-08-16 12:22:27
    Temat: Nagrywanie dźwięku - aplikacja
    Od: "J/\\cek" <j...@g...pl>

    Witam,

    Szukam aplikacji, którą można tak zaprogramować by nagrywała dźwięk
    odbierany przez mikrofon wbudowany w laptopie ale np. z interwałami co
    15, 20, 30 itp sekund, lub w zależności wymagań użytkownika tj. np w
    momencie włączenia komputera, itp...

    Nie wiem jak sformułować zapytanie by było jasne.
    Np. kamere internetowa można ustawić by nagrywala po wykryciu ruchu,
    dźwięku lub co jakiś interwał.
    Szukam takiej aplikacji tylko ze zalezy mi na dzwięku.

    Pozdr,
    J@cek

  • 2. Data: 2010-08-16 12:45:36
    Temat: Re: Nagrywanie dźwięku - aplikacja
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Mon, 16 Aug 2010 05:22:27 -0700 (PDT), J/\cek wrote:

    > Szukam aplikacji, którą można tak zaprogramować by nagrywała dźwięk

    pl.comp.nowe-programy

    --
    Mar.

  • 3. Data: 2010-08-16 13:11:14