  • 1. Data: 2012-05-29 16:53:25
    Temat: Nagroda w Play - polec znajomych
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Czy ktoś skorzystał z was moze z opcji odebrania nagrody e play za
    polecanie rodziny?

    Przeniosłem sporą częśc rodziny do play, kosztowało to nerwów i nagrywania
    rozmów i reklamacji, aby nie przepłacali ale jakoś się udało, choć nie było
    łatwo, trzeba było czytać regulaminy, do tego namieszali sami, bo zle umowy
    przysyłali niezgodne z zamówieniami na szczęscie wszystko czytałem i po
    częsci na korzysc udalo sie podpisac 2 umowy na czas nieokreslony z ceną
    promocyjną w związku z ich pomyłką.

    Teraz dzwonią do mnie i chca mi dać play station, dopytuje czy są kruczki,
    twierdzą ze nie ma, w końcu pytam czy jakąs umowe muszę podpisać, ze tak,
    ale to 1zł miesięcznie tylko na rok.

    Nic więcej nie dowiedziałem, się narazie odmówiłem mają dzwonić niedługo,
    oczywiście rozmowy nagrywam, konsultant stwierdził ze po roku mogę
    zrezygnować.

    Jak to na prawdę jest ? przerabiał ktoś ten temat?

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2012-05-29 19:46:26
    Temat: Re: Nagroda w Play - polec znajomych
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > po częsci na korzysc udalo sie podpisac 2 umowy na czas nieokreslony z
    > ceną promocyjną w związku z ich pomyłką.

    Fajna jest ta dżungla, nie?

> [...]
    >
    > Nic więcej nie dowiedziałem, się narazie odmówiłem mają dzwonić niedługo,
    > oczywiście rozmowy nagrywam, konsultant stwierdził ze po roku mogę

    Teraz już wiem czemu dla Was takie ważne nagrywanie rozmów...
    Telefon bez nagrywania rozmów w Polsce to tak jakby ktoś szedł
    nocą przez dżunglę bez nabitego karabinu ze sobą dla obrony...

  • 3. Data: 2012-05-29 20:34:10
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Teraz już wiem czemu dla Was takie ważne nagrywanie rozmów...
    > Telefon bez nagrywania rozmów w Polsce to tak jakby ktoś szedł
    > nocą przez dżunglę bez nabitego karabinu ze sobą dla obrony...

    Niestety ale masz rację, dzięki nagranią zaoszczędzilem kilka tysięcy
    nie tylko przez play ale min.

    Rada prosta nagrywac wszystko i czytać umowy, albo nie podpisywac umow
    i tyczysie to pradu gazu wody telefonow tv itp itd.

    pozdrawiam
    AT

  • 4. Data: 2012-05-29 20:48:38
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote:

    > Niestety ale masz rację, dzięki nagranią zaoszczędzilem kilka tysięcy

    Super, teraz mozesz kupic slownik.

  • 5. Data: 2012-05-29 21:15:34
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Teraz już wiem czemu dla Was takie ważne nagrywanie rozmów...
    > Telefon bez nagrywania rozmów w Polsce to tak jakby ktoś szedł
    > nocą przez dżunglę bez nabitego karabinu ze sobą dla obrony...

    Nagrywają wyłącznie Ci, którzy nie ogarniają sami regulaminów promocji, więc
    bądź łaskaw nie uogólniać, bo równie dobrze można powiedzieć, że wszyscy w
    USA są tak samo jak Ty ograniczeni. A promocja z polecenia jest taka, jak
    opisał konsultant, 1pln przez rok i jak ktoś ma problem, żeby to zrozumieć
    to nie nasz problem.

  • 6. Data: 2012-05-29 22:31:11
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Tue, 29 May 2012 16:53:25 +0200
    "Amir" <d...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Przeniosłem sporą częśc rodziny do play, kosztowało to nerwów i
    > nagrywania rozmów i reklamacji, aby nie przepłacali ale jakoś się
    [...cut...]

    A co za telefon i jakim softem nagrywasz?

    --
    tyran

  • 7. Data: 2012-05-30 05:34:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Rada prosta nagrywac wszystko i czytać umowy, albo nie podpisywac
    > umow i tyczysie to pradu gazu wody telefonow tv itp itd.

    Ja tam jednak wolałbym żyć jednak w innym kraju... :-)

  • 8. Data: 2012-05-30 09:26:48
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > A co za telefon i jakim softem nagrywasz?

    HTC desire z dodatkiem, który odblokowuje nagrywanie
    Rom MIUI na stroni miuipolska jest opis jak zainstalowac,
    nie tylko dla HTC.
    pozdr.
    AT

  • 9. Data: 2012-05-30 09:27:59
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Super, teraz mozesz kupic slownik.

    Faktycznie moj błąd.

  • 10. Data: 2012-05-30 09:37:08
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Ja tam jednak wolałbym żyć jednak w innym kraju... :-)

    Ja nie narzekam :) jest mi bardzo dobrze w PL.
    W USA troche przebywałem za czasów studiów na wyjazdach z campamerica,
    na początku byłem zafascynowany, jednak po 4 pobycie mi przeszło.
    Co ciekawe udało mi sie wygrać zieloną kartę w loterii, z której
    zrezygnowałem,
    Warunek to był po otrzymaniu wizy, miminum 6miesięcy w USA, a 6 Polska
    trzeba bylo przebywac, tak chyba przez 5 lat, a dodatkowo aby wyjechac w
    ambasadzie chcieli cos ok 800USD , a ze zaczeło mi się układac w naszym
    pięknym kraju to wolalem u siebie tyrać;)

    pozdrawiam
    AT