  • 31. Data: 2010-10-19 14:44:42
    Temat: Re: Nadmuch
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:1qnoix5lg1eg5.1gijdueqr1yyw$.dlg@40tude.net...

    > Skąd takie ograniczenia? U mnie można sobie wyklikać

    Mówimy raczej o pokręceniu niż poklikaniu.

  • 32. Data: 2010-10-19 15:14:45
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-19 14:29:48 Borys Pogoreło

    > U mnie można sobie wyklikać

    U mnie się klika, a mimo to nie mogę wybrać
    wszystkiego naraz. Znaczy, jest tryb AUTOmatyczny,
    który teoretycznie dmucha wszędzie, ale często
    nieodpowiednią dla mnie temperaturę nadmuchu daje.

    --
    Pozdor Myjk

  • 33. Data: 2010-10-19 17:10:27
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 14:44:42 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Mówimy raczej o pokręceniu niż poklikaniu.

    Ja mogę sobie pokręcić i poklikać ;)

    http://img12.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/76/63/
    27/1276632781
    Wszystko można włączać niezależnie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 34. Data: 2010-10-19 18:11:30
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > klimatyzacji
    >
    > To i tak lepiej niż w Vel Satisie, jak błędem sypnie czujnik czystości
    > powietrza, to dopiero cyrk ;)
    >
    > przód pasażer nogi i twarz zimne, tył pasażerowie, nogi zimne i tunel
    > zimne, a kierowca na twarz zimne a na stopy gorące :) i się zmienić
    > nie daje...
    >
    > włączasz wyłączasz i wtedy działa.

    nie mów hop ;-)
    zdaję się że Vel Satis ma trochę elementów wspólnych z Laguną... :/
    (no chyba że coś pochrzaniłem?)

    brat

  • 35. Data: 2010-10-20 14:27:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 18 Oct 2010 15:35:46 +0200, w <i9hife$gk3$1@news.onet.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Mozna sobie ustawic na twarz, na nogi, na szybe, na twarz i nogi,
    > na szybe i nogi.
    [...]
    > O co tu chodzi, czemu producenci blokuja niektore mozliwosci,
    > wydawaloby sie ze potrzebne, mi przynajmniej brakuje..

    A jakiej brakuje?
    Bo nie widzę tylko kombinacji twarz+szyba.

  • 36. Data: 2010-10-20 14:31:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Mozna sobie ustawic na twarz, na nogi, na szybe, na twarz i nogi,
    > na szybe i nogi.
    [...]
    > O co tu chodzi, czemu producenci blokuja niektore mozliwosci,
    > wydawaloby sie ze potrzebne, mi przynajmniej brakuje..

    >A jakiej brakuje?
    >Bo nie widzę tylko kombinacji twarz+szyba.

    Też.
    I połączenia trzech kierunków zwłaszcza.

  • 37. Data: 2010-10-20 18:13:30
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 17:10:27 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Wszystko można włączać niezależnie.

    I tu Alfa ma przewagę - w Lybrze nie mogłem pewnych kombinacji ustawić.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 38. Data: 2010-10-22 19:02:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 20 Oct 2010 14:31:14 +0200, w <i9mnej$ql5$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Też.

    Puścisz full na przednią szybę to możesz być pewny -- twarz też dostanie.

    > I połączenia trzech kierunków zwłaszcza.

    jw

  • 39. Data: 2010-10-22 19:09:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Też.

    >Puścisz full na przednią szybę to możesz być pewny -- twarz też dostanie.

    Wiem, ale ja potrzebuję nadmuchu na twarz nie sensu stricte (tego nie
    trawię, podobnie jak każdych innych przeciągów, więc wyloty na twarz i tak
    zamykam), tylko dokładnie tego ustawienia nawiewu, bo tylko w nim działa
    chłodzenie schowka.

    > I połączenia trzech kierunków zwłaszcza.

    >jw

    Nic z tych rzeczy.

  • 40. Data: 2010-10-23 12:24:34
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 18-10-2010 o 15:35:46 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tak sie patrze na ustawnienia nadmuchu

    Ale ustawienie Szyba+nogi powoduje że nadmuch jest wszędzie czyli
    dodatkowo również na klatę ;)