  • 21. Data: 2010-10-18 22:18:26
    Temat: Re: Nadmuch
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Eeee tam, automaty się nie liczą, bo tam się inaczej efekt uzyskuje.

    > Nie czaję, będzie leciało na szybę, mimo że w żadnym z wybranych wariantów
    > nie jest tam skierowane?

    tak, tak jak pisałem powyżej, w Astrze G zawsze trochę leci na szybę i na
    twarz mimo że masz np włączony nadmuch tylko na nogi, tak to już jest
    zrobione i co więcej bardzo mi to odpowiada,
    dlatego do furii doprowadza mnie klimatronik w LII którego nijak nie idzie
    przekonać do tego by dmuchał na szybę i twarz - a np latem przy klimatyzacji
    dla mnie to poważna wada, na samą szybę to mało, na twarz za mocno, na
    wszystkie kierunki odpada bo od nawiewu klimy na nogi moment łapię grypę :/
    (dlatego latem przy włączonej klimatyzacji jeżdżę non stop na nawiewie na
    szybę i kratki środkowe a zimą z ogrzewaniem na szybę i nogi - co w Astrze
    skutkuje także ciepłym strumieniem na środku)

    brat

  • 22. Data: 2010-10-19 00:09:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > tak, tak jak pisałem powyżej, w Astrze G zawsze trochę leci na szybę i na
    > twarz

    Aha.
    No to zmienia postać rzeczy, w Ceedzie leci tam gdzie ustawisz.
    Jak nie puścić nawiewu na twarz to w schowku masz piekarnik zamiast lodówki
    i już, jak nie puścisz na nogi, to do pasażerów z tyłu chłodek nie dojdzie,
    a jak nie puścisz na szybę to masz gorąco w łeb.
    Kiepskie rozwiązanie, ale w Punto jest identycznie, z tą różnicą że nie ma
    nawiewu na nogi z tyłu.

  • 23. Data: 2010-10-19 03:48:40
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > wszystkie kierunki odpada bo od nawiewu klimy na nogi moment łapię grypę :/

    To i tak lepiej niż w Vel Satisie, jak błędem sypnie czujnik czystości
    powietrza, to dopiero cyrk ;)

    przód pasażer nogi i twarz zimne, tył pasażerowie, nogi zimne i tunel
    zimne, a kierowca na twarz zimne a na stopy gorące :) i się zmienić
    nie daje...

    włączasz wyłączasz i wtedy działa.

    pozdrawiam.

  • 24. Data: 2010-10-19 11:45:29
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "DoQ" wrote:
    > Eee ale OIDP to tu sie nawiewy zmienia strzaleczkami gora/dol wlasnie:)

    To coś źle pamiętasz. :)

    Strzałka w góre = szyba.
    To po środku = twarz.
    Strzałka w dół = nogi.

    Włączasz dowolną kombinację, na wyświetlaczu oczywiście widać,
    które kierunki są aktualnie otwarte, czy jest włączona klimatyzacja
    (to nie jest takie oczywiste, np. panel climatronic w golfie mk4 jasno
    tego nie mówi...), obieg zamknięty, odszranianie, auto/manual.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 25. Data: 2010-10-19 13:38:12
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Tutaj ladniej:
    http://allegro.pl/panel-sterowania-nawiewu-klimatyza
    cji-fiat-stilo-i1262911885.html

    :)

  • 26. Data: 2010-10-19 13:41:19
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    W stilo wszystko sie da ustawic, we wszystkich kombinacjach.
    Schowek zawsze sie chlodzi lub gdzieje, zaleznie co ustawisz,
    niezaleznie od ustawien kierunkow.
    Mozesz wlaczyc lub wylaczyc nawiew w schowku.
    To ze leci troche na szybe tez jest, ale to nie przeszkadza.

  • 27. Data: 2010-10-19 13:55:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > W stilo wszystko sie da ustawic, we wszystkich kombinacjach.
    > Schowek zawsze sie chlodzi lub gdzieje, zaleznie co ustawisz, niezaleznie
    > od ustawien kierunkow.

    Mówisz o manualnej klimie?
    Automat to inna bajka.

    > Mozesz wlaczyc lub wylaczyc nawiew w schowku.

    No ja też mogę.
    Ale leci tam tylko jak jest nadmuch na twarz, którego oprócz tego nie
    używam.

    > To ze leci troche na szybe tez jest, ale to nie przeszkadza.

    Jasne, ja bym wolał tylko na szybę+nogi i do tego schowek.

  • 28. Data: 2010-10-19 14:13:15
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    > Mówisz o manualnej klimie?
    > Automat to inna bajka.

    Jesli nie ma pokredel to manual.
    Koledzy pokazali panele gdzie pokredelek brak, tylko przyciscki wiec
    moze chodzi o automat?

    > Jasne, ja bym wolał tylko na szybę+nogi i do tego schowek.

    Tak tez jest:)

  • 29. Data: 2010-10-19 14:16:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tak tez jest:)

    I tak być powinno, po prostu w ceedzie chyba za późno zrobili odnogę do
    schowka, za tym rozdzielnikiem kierunku (nie wiem jak się to fachowo nazywa)
    zamiast przed, co załatwiłoby sprawę.
    To samo dotyczy nadmuchu na nogi pasażerów, powinien być sterowany osobno,
    albo chociaż posiadać zamknięcia.

  • 30. Data: 2010-10-19 14:29:48
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 13:39:46 +0000 (UTC), Myjk napisał(a):

    > - przód
    > - nogi, przód
    > - nogi
    > - nogi, szyba
    > - oraz defrost, tylko szyba

    Skąd takie ograniczenia? U mnie można sobie wyklikać dowolną kombinację
    pysk/nogi/szyba, niezależnie z zamykaniem obiegu. Przyjąłem to za normę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl