  • 11. Data: 2010-10-18 20:07:36
    Temat: Re: Nadmuch
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Tak sie patrze na ustawnienia nadmuchu
    > http://allegro.pl/opel-astra-bertone-2000r-1-8-klima
    -skory-anglik-i1259632199.html

    > Mozna sobie ustawic na twarz, na nogi, na szybe, na twarz i nogi, na szybe
    > i nogi.
    > Ale na twarz i szybe nie. Na wszystko tez nie.

    eee wyciągasz Waść złe wnioski ;-)
    w A-G można powiedzieć że położenie pokrętła to kierunek głównego strumienia
    powietrza, poza tym są także położenia pośrednie, zatem jeżeli ustawisz
    pokrętło pomiędzy położeniem na szybę i na twarz to strumień powietrza się
    podzieli, co więcej na szybę czołową i przez nawiewy środkowe zawsze trochę
    leci, w praktyce taki układ sprawdza się bardzo dobrze,
    dlatego jak wsiadłem w LII PhII z klimatronikiem to wkurzał mnie maksymalnie
    brak podziału po połowie powietrza na szybę i na twarz,

    brat

  • 12. Data: 2010-10-18 20:32:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > powietrza się podzieli, co więcej na szybę czołową i przez nawiewy
    > środkowe zawsze trochę leci, w praktyce taki układ sprawdza się bardzo

    Ale np. w Ceedzie nie ma położenia pośredniego między szybą, twarzą a
    nogami.
    Gdzieś jest?

  • 13. Data: 2010-10-18 20:32:42
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "DoQ" wrote:
    > ATSD IMHO super rozwiazanie, kazdy wylot/kombinacja pod osobnym guziczkiem.

    Imho i tak najprościejszym i najbardziej intuicyjnym rozwiązaniem jest to:
    http://allegro.pl/klimatronik-seat-leon-toledo-ii-i1
    238921342.html

    :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 14. Data: 2010-10-18 20:39:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    .Peeter pisze:
    > Imho i tak najprościejszym i najbardziej intuicyjnym rozwiązaniem jest to:
    > http://allegro.pl/klimatronik-seat-leon-toledo-ii-i1
    238921342.html
    > :-)

    Eee ale OIDP to tu sie nawiewy zmienia strzaleczkami gora/dol wlasnie:)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 15. Data: 2010-10-18 20:59:45
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Ale np. w Ceedzie nie ma położenia pośredniego między szybą, twarzą a
    > nogami.
    > Gdzieś jest?

    w rzeczonej wyżej Lagunie,
    natomiast w Astrze z tematu, żeby uzyskać taki nawiew należy ustawić
    pokrętło w pozycji pośredniej pomiędzy nawiewem na twarz i połączonym na
    twarz i nogi, to spowoduje że główny strumień powietrza podzieli się co
    prawda na twarz i nogi ale jednocześnie - choć słabiej od pozostałych-
    będzie leciało na szybę czołową,

    brat

  • 16. Data: 2010-10-18 21:09:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    >w rzeczonej wyżej Lagunie,

    Eeee tam, automaty się nie liczą, bo tam się inaczej efekt uzyskuje.

> [...]
    > twarz i nogi, to spowoduje że główny strumień powietrza podzieli się co
    > prawda na twarz i nogi ale jednocześnie - choć słabiej od pozostałych-

    Nie czaję, będzie leciało na szybę, mimo że w żadnym z wybranych wariantów
    nie jest tam skierowane?

  • 17. Data: 2010-10-18 21:15:05
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:i9i61k$9oi$1@news.onet.pl>:

    > Eeee tam, automaty się nie liczą, bo tam się inaczej efekt uzyskuje.

    > Nie czaję,

    To normalne u Ciebie, z powodu podanego poniżej.

    > będzie leciało na szybę, mimo że w żadnym z wybranych wariantów
    > nie jest tam skierowane?

    Będzie odbijało się od kapelusza, A Ty nie jesteś kapelusznik przecież...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 18. Data: 2010-10-18 21:21:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To normalne u Ciebie

    Uważasz, że ktoś ma obowiązek tolerować Twoje pyskowanie, bez grama
    merytoryki?
    Otóż nie.
    PLONK

  • 19. Data: 2010-10-18 21:29:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Cavallino pisze:

    > Uważasz, że ktoś ma obowiązek tolerować Twoje pyskowanie, bez grama
    > merytoryki?
    > Otóż nie.
    > PLONK

    ROTFL dobrze ze zaimek z należnym szacunem spuściłeś w kiblu. To się
    nazywa zaburzeniem dysocjacyjnym jaźni czy jakoś tak...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 20. Data: 2010-10-18 21:33:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:i9i6ne$bo9$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > Uważasz, że ktoś ma obowiązek tolerować Twoje pyskowanie, bez grama
    > merytoryki?

    Merytoryki, nawet gdy Ci na drodze stanęła i włączyła "koguty", i tak byś
    nie był w stanie zauważyć.

    > PLONK

    Pisałeś do mnie te literki wielokrotnie, i ciągle odpowiadasz...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]