  • Data: 2011-06-27 12:29:24
    Temat: Re: Nadmierna ilość zapytań ofertowych
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-06-27 11:33, Peter May pisze:

    Witam

    > Jak sobie radzicie z nadmierną ilością zapytań ofertowych?
    > Chodzi mi o to, że przygotowanie oferty to czas (a to pieniądze) i

    Czas to pieniądz, pieniądz to grunt, grunt... :)

    > "wystrzelanie się" z pomysłów. Z jednej strony chce się jakoś przekonać

    Oferta i pomysły? Chyba że odpowiadasz na takie:
    http://www.robertkusmierz.com/news/391/0/inwestor.ht
    ml

    > klienta do zakupu danej usługi, ale z drugiej strony to też darmowe
    > pozbieranie z rynku "ofert i pomysłów". IMHO przyzwoicie by było

    Tak samo jak konkursy na logo.

    > pobierać normalne opłaty za przygotowanie oferty, ponieważ wówczas
    > potencjalny klient zastanowi się czy aby na pewno wysłać zapytanie

    Nie przejdzie, jak napiszesz nawet 2 zł to masze byznesmeny skalkulują
    koszty i wyjdzie, że nie warto. Jak za ofertę chce kasę to za wykonanie
    dopiero będzie!

    > ofertowe. Chyba, że się mylę. Być może w ten sposób od razu
    > "przefiltruje się" zbieraczy ofert pod tzw. "podkładkę unijną" lub "bo
    > muszę coś znaleźć koledze na podkładkę pod oferty" :/

    Filtruj na logikę. Zadzwoń, porozmawiaj. Ja miałem klienta który chciał
    2gie wp. Na pytanie jaki budżet - 100 zł miesięcznie. Jaki zespół osób,
    to on sam. Fakt, "dziewczyna napisze jakieś teksty".

    --
    Robert Kusmierz
    www.visitubud.com | Ubud: Travel, Hotels, Restaurants, Maps