  • Data: 2011-06-28 19:36:26
    Temat: Re: Nadmierna ilość zapytań ofertowych
    Od: Peter May <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-06-2011 17:29, Paweł Piskorz pisze:

    > Bardzo proste, podaj kwotę z najniższej faktury jaką wystawiłeś za daną
    > usługę, albo po prostu minimalną kwotę jaka Cię "zadowala" żebyś w ogóle
    > zaczął rozpatrywać projekt. Pamiętaj że to jest minimum, więc i tak
    > końcowa oferta będzie wyższa i nie stracisz.

    Nie widziałem ani jednej witryny z informacją, że "bierzemy projekt od X
    PLN" (czy tam EUR :P). Lepszym dla mnie rozwiązaniem będzie odsłyłanie
    na szybko półautomatycznych odpowiedzi. Tzn. gotowa oferta + pytania w
    niej, a potem tylko wstawienie danych potencjalnego klienta i tyle.

    > Skoro masz za dużo ofert to możesz wybrzydzać :)

    Aż tak dużo to tego nie mam, ale irytują mnie zapytania, gdzie widzę, że
    to tylko "pic na wodę fotomontaż". Owszem, czasem pozory mylą, ale to
    rzadkość ;-)

    --
    Peter