  • Data: 2014-01-06 18:25:06
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 18:11:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Mon, 06 Jan 2014 15:36:43 +0100, mk4 napisaďż˝(a):

    > Ale to wiecej bedzie jezdzilo na bance, bo upierdliwosc mala :-)

    > To juz dwa razy mozna byc zlapanym.

    > No ale teraz masz podobnie - za pierwszym razem grzywna i zawiasy,
    >
    > wiec pewnosc ze za drugim razem bedzie odsiadka, dluga ... i nie
    >
    > odstrasza.
    >

    > Jak male kary to wykrywalnosc musi byc duza.

    > I zatrzymanie samochodu na okres kary ?

    > Obroza z gps i alkomatem :-)
    >

    > Samochody z alkomatem, meldujace od razu policji ?
    >

    > J.

    Przed chwilą w tv facet mówił że jak wprowadzili badanie na szybko samochodów w
    korkach w Warszawie to na początku łapali dużo a po pewnym czasie mało. Wniosek jest
    jeden. Za mało szybkich kontroli. Z reguły robią badanie trzeźwości przy okazji
    zatrzymania z innego powodu, braku świateł, zapierdalania itp. Lekko trachnięty żeby
    nie podpaść nie wychyla się. Przez grubo pomad 30 lat dwa razy zabrali mi dowód
    rejestracyjny bo nie miałem przeglądu. Zawsze przy okazji kontroli z jakiegoś innego
    powodu, bo niby skąd mieli wiedzieć że nie miałem przeglądu. Praktycznie cale życie
    przejeździłem samochodami co przeglądów nie miały.Bo się nie wychylałem. To samo z
    trunkowymi. Nie żebym od razu kazał robić szybkie kontrole czy są przeglądy. Ale czy
    jestem trzeźwy mogą mnie badać codziennie.