    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nabicie klimy, cena
    Date: Tue, 4 Jul 2023 13:22:43 +0200

    On Tue, 04 Jul 2023 12:25:11 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Wiesz lepiej to rób po swojemu.
    > Daję Ci rady jak nie dać się nabić w butelkę, rób jak chcesz.
    >
    > PS. Robił Ci jakiś serwis próbę ciśnieniową azotem? - pewnie nie...

    Tylko wiesz ... jesli Trybunowi czynnika starcza na rok, to
    najprosciej byłoby dobic i jedzic dalej. I niech sobie ucieka powoli.

    Ale srodowisko, globalne ocieplenie, Unia ... unia zakazała dobijania
    bez naprawy, cos zrobiła, ze czynnik strasznie podrożał.
    Cos mi chodzi po glowie, ze Ukraina produkowała czynnik, tanio,
    ale moze juz nie produkuje. A moze to Chinczycy byli.
    Albo celnicy pilnują, żeby nie sprowadzic.

    Nabiła Unia Trybuna w butelke, czy nie pozwala nas, obywateli,
    nabic w butelke ... bo upały coraz wieksze :-)

    J.