    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 3 Feb 2013 16:03:44 -0800 (PST)
    Subject: Re: Na złość Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 00:38:00 UTC+1 użytkownik Michoo napisał:

    > Bezpiecznie - to zależy dla kogo. Mamy w poznaniu ulicę Zamenhofa a na
    >
    > niej "najniebezpieczniejsze przejście w Poznaniu". Jest to ładna prosta,
    >
    > 2 jezdnie po 2 pasy. Ograniczenie jak na zabudowanym, ale większość
    >
    > jedzie 70-80. No i jest przejście dla pieszych, na którym tak ze 2 razy
    >
    > w roku ktoś zginie, bo pan zapierdalacz pojedzie 140. Nie ma fizycznej
    >
    > możliwości, żeby przy tej prędkości zobaczył w porę pieszego, a i pieszy
    >
    > raczej nie oceni prawidłowo w takiej sytuacji prędkości samochodu. No
    >
    > ale jest prosta, to trzeba zapierdalać.

> [...]

    Jeszcze o tych lasach i polach zabudowanych. Ty znasz przepis że jak jest teren
    zabudowany to jakaś ustawowa prędkość. To że w terenie zabudowanym może być
    podniesiona znasz z doświadczenia. Daję sobie kutasa w talarki pociąć że ci co
    decydują o ustawieniu znaków też mają swoje przepisy. Ty ich znać nie musisz, nie
    Twoje małpy nie twój cyrk. A jak w tych przepisach stoi jak byk że teren zabudowany
    pokrywa się z granicą administracyjną? No to masz jechać przez puste pole tyle ile w
    terenie zabudowanym. I to jest głupota tych od znaków. Bo mogą kazać postawić znak np
    70. A potem 50 jak faktycznie zaczną się zabudowania. Ale oni maja to w dupie bo są
    ograniczeni umysłowo. Taki stan rzeczy to również wina kierowców. Powinni żądać
    wyjaśnień od ustawiaczy znaków dlaczego ustawiają jak ustawiają. Jak ich nikt nie
    ściga to robią jak robią. Ile razy zażądałeś wyjaśnienia w takiej sprawie. Bo ja ani
    razu. A może by trzeba było ich popytać. Druga sprawa to kim są ci ludzie od znaków.
    To nasi rodzice, dzieci, znajomi, sąsiedzi. Nie wzięli się z kosmosu, obce mocarstwo
    też ich nie przysłało. Dlaczego ich na drodze prywatnej nie opierdalamy za to co
    robią źle?