-
X-Received: by 10.49.127.198 with SMTP id ni6mr1577532qeb.23.1359935126795; Sun, 03
Feb 2013 15:45:26 -0800 (PST)
X-Received: by 10.49.127.198 with SMTP id ni6mr1577532qeb.23.1359935126795; Sun, 03
Feb 2013 15:45:26 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!p13no8346930qai.0!news-out.g
oogle.com!k2ni4456qap.0!nntp.google.com!p13no8346927qai.0!postnews.google.com!g
legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 3 Feb 2013 15:45:26 -0800 (PST)
In-Reply-To: <kemsr3$j2s$1@mx1.internetia.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.26.227;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 46.112.26.227
References: <510d8211$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<510d8954$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
<510db253$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<kelmfi$iaj$1@mx1.internetia.pl>
<510eba90$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
<kemf7e$60j$1@mx1.internetia.pl> <kemgdv$g66$1@cougar.axelspringer.pl>
<kemiso$i3n$1@mx1.internetia.pl>
<2...@g...com>
<kemsr3$j2s$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Na złość Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
From: k...@g...com
Injection-Date: Sun, 03 Feb 2013 23:45:26 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2481971
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 00:38:00 UTC+1 użytkownik Michoo napisał:
> On 03.02.2013 22:52, k...@g...com wrote:
>
> > To nie do końca jest tak że jak jest 70 to pewnymi samochodami nie da
>
> > się 140. Da się i do tego bezpiecznie.
>
>
>
> Bezpiecznie - to zależy dla kogo. Mamy w poznaniu ulicę Zamenhofa a na
>
> niej "najniebezpieczniejsze przejście w Poznaniu". Jest to ładna prosta,
>
> 2 jezdnie po 2 pasy. Ograniczenie jak na zabudowanym, ale większość
>
> jedzie 70-80. No i jest przejście dla pieszych, na którym tak ze 2 razy
>
> w roku ktoś zginie, bo pan zapierdalacz pojedzie 140. Nie ma fizycznej
>
> możliwości, żeby przy tej prędkości zobaczył w porę pieszego, a i pieszy
>
> raczej nie oceni prawidłowo w takiej sytuacji prędkości samochodu. No
>
> ale jest prosta, to trzeba zapierdalać.
>
>
>
> Miałem tam zresztą ze 2-3 lata temu sytuację, gdzie "chamsko" wszedłem
>
> na pasy widząc bolid w odległości ~200m. Zatrzymał się z piskiem opon za
>
> moimi plecami (byłem już od jakiś 2 sekund na chodniku, więc zrobił to
>
> tylko dla efektu) i rzucił tekstem który jest po prostu klasą samą w sobie:
>
>
>
> "JAK WIDZISZ, ŻE KTOŚ ZAPIERDALA TO SIĘ NIE WPIERDALAJ NA PASY"
>
>
>
> na moją nieśmiałą sugestię, że go chyba pojebało chciał przejść do
>
> rękoczynów, niestety żona go powstrzymała.
>
>
>
> > Trzeba pamiętać że nie tylko
>
> > dobre ( nie w znaczeniu że niedobre=popsute, niesprawne) samochody są
>
> > w użyciu. BMW przejedzie ale autobus już nie.
>
>
>
> Autobusy zazwyczaj jeżdżą wolniej.
>
>
>
> > A nie mogą postawić
>
> > dwóch znaków.
>
>
>
> Na trasie Poznań-Bydgoszcz kojarzę przynajmniej 2 miejsca gdzie są na
>
> terenie miejscowości osobne ograniczenia dla ciężarowych i osobowych...
>
>
>
> > Jeden dla autobusów 40 a dla osobowych 80. Bo na bank w
>
> > pewnym momencie osobowy wbije się w dużo wolniej jadący autobus.
>
>
>
> A to teraz sytuacja jest inna? Autobus jedzie bezpiecznym dla autobusu
>
> 40, ktoś za późno to zauważa i dup.
>
>
>
> > Często jest tak że na dobrej drodze jest niby bez sensu postawione
>
> > drastyczne ograniczenie. Niby łagodny zakręt i tylko 40. Ale za
>
> > zakrętem jest wyjazd z jakiejś podrzędnej drogi. Przy niekorzystnym
>
> > zbiegu okoliczności przy szybkości większej niż 40 ten co będzie
>
> > wyjeżdżał z drogi za zakrętem musi zostać trafiony.
>
>
>
> Tylko niestety mało kto na to zwraca uwagę - to raz. Po drugie to jeżeli
>
> nie ma tam też niebieskiej tabliczki to mało kto pewnie zwalnia poniżej
>
> 60-70. (I pewnie mogłoby tam być spokojnie np. 60, tylko znowu -
>
> kierowcy musieli by go przestrzegać.) I jeszcze jedno - mogli razem z
>
> tym ograniczeniem nie poskąpić na informację o skrzyżowaniu z
>
> podporządkowaną.
>
>
>
> > A w tych dziesięciu procentach mogłem
>
> > nie zauważyć co za niespodzianka mnie czeka.
>
>
>
> Z 2 strony zdarzają się "lasy zabudowane" ciągnące się po kilka km. Niby
>
> tylko kilka minut straty, ale wkurza.
>
>
>
>
>
> --
>
> PozdrawiMichoo
Ale to o to chodzi że jak nie ma nikogo na pasach to da się pewno i 200 jechać. Tylko
nie wiadomo czy ktoś na tych pasach jest, czy zdąży uciec czy dobrze oceni odległość
i nie wejdzie na jezdnię. Przy pięćdziesięciu ma prawie gwarancję że nic mu się nie
stanie jak będzie przechodził.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.02.13 01:03 k...@g...com
- 04.02.13 01:55 J.F.
- 04.02.13 02:48 k...@g...com
- 04.02.13 15:56 Bydlę
- 04.02.13 19:23 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=