eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNa złość Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ? › Re: Na złość Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
  • X-Received: by 10.49.127.198 with SMTP id ni6mr1577532qeb.23.1359935126795; Sun, 03
    Feb 2013 15:45:26 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.127.198 with SMTP id ni6mr1577532qeb.23.1359935126795; Sun, 03
    Feb 2013 15:45:26 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!p13no8346930qai.0!news-out.g
    oogle.com!k2ni4456qap.0!nntp.google.com!p13no8346927qai.0!postnews.google.com!g
    legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 3 Feb 2013 15:45:26 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <kemsr3$j2s$1@mx1.internetia.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.26.227;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 46.112.26.227
    References: <510d8211$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <510d8954$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <510db253$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kelmfi$iaj$1@mx1.internetia.pl>
    <510eba90$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <kemf7e$60j$1@mx1.internetia.pl> <kemgdv$g66$1@cougar.axelspringer.pl>
    <kemiso$i3n$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@g...com>
    <kemsr3$j2s$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Na złość Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sun, 03 Feb 2013 23:45:26 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2481971
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 00:38:00 UTC+1 użytkownik Michoo napisał:
    > On 03.02.2013 22:52, k...@g...com wrote:
    >
    > > To nie do końca jest tak że jak jest 70 to pewnymi samochodami nie da
    >
    > > się 140. Da się i do tego bezpiecznie.
    >
    >
    >
    > Bezpiecznie - to zależy dla kogo. Mamy w poznaniu ulicę Zamenhofa a na
    >
    > niej "najniebezpieczniejsze przejście w Poznaniu". Jest to ładna prosta,
    >
    > 2 jezdnie po 2 pasy. Ograniczenie jak na zabudowanym, ale większość
    >
    > jedzie 70-80. No i jest przejście dla pieszych, na którym tak ze 2 razy
    >
    > w roku ktoś zginie, bo pan zapierdalacz pojedzie 140. Nie ma fizycznej
    >
    > możliwości, żeby przy tej prędkości zobaczył w porę pieszego, a i pieszy
    >
    > raczej nie oceni prawidłowo w takiej sytuacji prędkości samochodu. No
    >
    > ale jest prosta, to trzeba zapierdalać.
    >
    >
    >
    > Miałem tam zresztą ze 2-3 lata temu sytuację, gdzie "chamsko" wszedłem
    >
    > na pasy widząc bolid w odległości ~200m. Zatrzymał się z piskiem opon za
    >
    > moimi plecami (byłem już od jakiś 2 sekund na chodniku, więc zrobił to
    >
    > tylko dla efektu) i rzucił tekstem który jest po prostu klasą samą w sobie:
    >
    >
    >
    > "JAK WIDZISZ, ŻE KTOŚ ZAPIERDALA TO SIĘ NIE WPIERDALAJ NA PASY"
    >
    >
    >
    > na moją nieśmiałą sugestię, że go chyba pojebało chciał przejść do
    >
    > rękoczynów, niestety żona go powstrzymała.
    >
    >
    >
    > > Trzeba pamiętać że nie tylko
    >
    > > dobre ( nie w znaczeniu że niedobre=popsute, niesprawne) samochody są
    >
    > > w użyciu. BMW przejedzie ale autobus już nie.
    >
    >
    >
    > Autobusy zazwyczaj jeżdżą wolniej.
    >
    >
    >
    > > A nie mogą postawić
    >
    > > dwóch znaków.
    >
    >
    >
    > Na trasie Poznań-Bydgoszcz kojarzę przynajmniej 2 miejsca gdzie są na
    >
    > terenie miejscowości osobne ograniczenia dla ciężarowych i osobowych...
    >
    >
    >
    > > Jeden dla autobusów 40 a dla osobowych 80. Bo na bank w
    >
    > > pewnym momencie osobowy wbije się w dużo wolniej jadący autobus.
    >
    >
    >
    > A to teraz sytuacja jest inna? Autobus jedzie bezpiecznym dla autobusu
    >
    > 40, ktoś za późno to zauważa i dup.
    >
    >
    >
    > > Często jest tak że na dobrej drodze jest niby bez sensu postawione
    >
    > > drastyczne ograniczenie. Niby łagodny zakręt i tylko 40. Ale za
    >
    > > zakrętem jest wyjazd z jakiejś podrzędnej drogi. Przy niekorzystnym
    >
    > > zbiegu okoliczności przy szybkości większej niż 40 ten co będzie
    >
    > > wyjeżdżał z drogi za zakrętem musi zostać trafiony.
    >
    >
    >
    > Tylko niestety mało kto na to zwraca uwagę - to raz. Po drugie to jeżeli
    >
    > nie ma tam też niebieskiej tabliczki to mało kto pewnie zwalnia poniżej
    >
    > 60-70. (I pewnie mogłoby tam być spokojnie np. 60, tylko znowu -
    >
    > kierowcy musieli by go przestrzegać.) I jeszcze jedno - mogli razem z
    >
    > tym ograniczeniem nie poskąpić na informację o skrzyżowaniu z
    >
    > podporządkowaną.
    >
    >
    >
    > > A w tych dziesięciu procentach mogłem
    >
    > > nie zauważyć co za niespodzianka mnie czeka.
    >
    >
    >
    > Z 2 strony zdarzają się "lasy zabudowane" ciągnące się po kilka km. Niby
    >
    > tylko kilka minut straty, ale wkurza.
    >
    >
    >
    >
    >
    > --
    >
    > PozdrawiMichoo

    Ale to o to chodzi że jak nie ma nikogo na pasach to da się pewno i 200 jechać. Tylko
    nie wiadomo czy ktoś na tych pasach jest, czy zdąży uciec czy dobrze oceni odległość
    i nie wejdzie na jezdnię. Przy pięćdziesięciu ma prawie gwarancję że nic mu się nie
    stanie jak będzie przechodził.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: