eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNa "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;) › Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
    Subject: Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 20 Nov 2019 21:27:00 +0100

    > Tez to slyszalem i jestem przerażony. Powiedzenie że piesi będą mieli super
    przywilej to danie małpie brzytwy. Bo spora część z pieszych od jutra będzie
    wymuszała pierwszenstwo. Gdybym miał moc sprawczą to od jutra przez tydzień kazal bym
    kierowcom jezdzic tak jak by mialo byc po zmianie. Znaczy się zwalniać przed
    wszystkimi przejściami do prędkości "pchać". A jak w pobliżu przejscia jakis pieszy
    to obowiązkowo się zatrzymywać nawet jak nie chce przejsc. Czyli zablokować ruch w
    miastach. A najlepiej na trasach których poruszają się "rzadzacy panstwem". Typowy
    włoski strajk kierowców trwalby maksymalnie dwa tygodnie. Potem by wszystko
    odszczekiwali w tv. Jesli maja kase na kilkugodzinne transmisje z mszy różnych to
    powinni mieć na zrobienie filmów jak należy w oparciu o dzisiejsze przepisy
    zachowywać się na przejsciach dla pieszych. Filmy powinny być dedykowane dla
    kierowców i dla pieszych. Puszczane powinny być do urzygu, tak jak reklamy pampersów
    dla pań co posikują.

    Co powiesz na przejścia, które już się zaczynają na chodniku? Tzn.
    pierwszy pas jest już na chodniku. Pieszy stając na tym pasie, zanim
    wejdzie na jezdnię już się znajduje na przejściu. Takich przejść pojawia
    się coraz więcej. Wtedy też trąbisz, aby przegonić tego pieszego z tego
    pasa?