  • Data: 2019-11-19 09:17:25
    Temat: Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, November 19, 2019 at 8:27:33 AM UTC+1, Kris wrote:

    > Ale na co dowodem ma byc ten filmik?
    > Na jakieś otumanienie pieszych ze nie potrafią przycisku nacisnąć tylko stoją i
    czekają aż kierowca się zatrzyma pomimo tego ze ma zielone?

    Raczej zdroworozsadkowe podejscie, czyli pieszy moze zaczekac 10-20sek, zwlaszcza gdy
    ma do przejscia 1-2 takie drogi, zamiast zatrzymywac kilkadziesiat samochodow (pewnie
    tez maja PJ ;) ), co jest mocno nieekologiczne i dla kierowcow upierdliwe, po
    przejezdzaja przez sporo przejsc...
    W sumie sam tak nieraz robie jak jest maly ruch, choc u nas to nielegalne :(, ja
    przechodze szybciej, nikt bez sensu nie stoi...
    Jak duzy ruch, ktos niepelnosprawny przechodzi itp to sie naciska...