    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
    Date: Sat, 16 Nov 2019 11:52:48 +0100

    2019-11-15 o 22:43 +0000, mk4 napisał:
    > Kilka spostrzeżeń po powrocie z krótkiej wizyty za zachodnią granicą.

    No ale gdzie dokładnie?

    > Sprawa 1 - pieszy ma pierwszeństwo już przed przejściem. Tyle, że tam
    > nie ma przejść dla pieszych. (...)
    > Jak średnio na przejechane 1000 kilometrów spotyka się 2 (słownie dwa

    Na moim zachodzie jakoś są. Typowe francuskie miasto:

    https://bit.ly/32SHspU

    Na odcinku 2.2km naliczyłem 23 przejścia (aczkolwiek mogłem się
    pomylić o jedno albo dwa w jedną lub drugą stronę).

    Oczywiście jeśli ty liczyłeś ilość przejść na autostradzie, to
    faktycznie jest ich znacząco mniej.

    Mateusz