    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Na wesoło
    Date: Sun, 20 Jan 2013 14:26:36 +0100

    W dniu 2013-01-20 14:00, Marek Dyjor pisze:

    > nie powala mnie.

    Mnie też nie do końca lecz zależało mi na uchwyceniu niezwykłego dla
    tego miejsca momentu. Niebo było zachmurzone, drugi brzeg zatoki ginął
    we mgle mimo iż na pierwszym planie mgły nie było wcale. Efekt był taki,
    że trudno było określić gdzie woda a gdzie jej koniec. Odbicie w wodzie
    zdradzało jej obecność. Zwykle niedostrzegalne kolory zostały wzmocnione
    tą atmosferą. Widać to lepiej na drugiej fotce.

    To chciałem właśnie przekazać bardziej lub mniej udolnie.

    Zwykle to miejsce jest orgią barw. Wszystko się zlewa. Granatowe morze,
    z tyłu las, pola uprawne. Na wodzie pełno przeróżnych łodzi,
    kite-surferów i innych obiektów. Nawet nie ma gdzie zaparkować tyle
    narodu. Tak więc tubylcy zapewne widzieliby na tych zdjęciach coś innego
    niż osoby spoza rejonu.

    Marek