  • 31. Data: 2010-07-16 16:41:30
    Temat: Re: Na sprzedaż Suzuki TL1000S
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "kocyk"
    To mowilem ja, zdeklarowany fan duzych r4 z dwoma faukami w garazu.

    Kocu piszesz o KTM???
    Przeciez to rowerki som, oddajace moc jak pojazdy elektryczne...

    Tytus z fabryki

  • 32. Data: 2010-07-16 17:15:39
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 16 Lip, 18:41, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    > Kocu piszesz o KTM???
    > Przeciez to rowerki som, oddajace moc jak pojazdy elektryczne...
    Moze najpierw sprobuj Tytusie, potem mow....

    pzdr, dr
    14/525

  • 33. Data: 2010-07-16 17:49:49
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Tytus z fabryki wrote:
> [...]
    >
    > Kocu piszesz o KTM???
    > Przeciez to rowerki som, oddajace moc jak pojazdy elektryczne...

    Aha. A ktory ktm? Bo wiesz, ja honda to jezdzilem, w stosunku do mojego
    ktma to owieczka jest. A ja nie uwazam ktma za jakos bardzo wscieklego,
    ot taki poziom tl-a.
    K.

  • 34. Data: 2010-07-16 17:56:58
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości grup
    > A przychodzi w motocyklowej karierze taki moment, ze to sie staje
    > zwyczajnie nudne. Miales juz 200 kucy, latales juz 300, wiedziales, ze
    > jestes najszybszy, ale wszystko to ci sie znudzilo, i zaczynasz szukac
    > wyzwan. Wtedy jest czas na wsciekle fauki.

    Moze racja... ale i tak polecam najpierw sie karnac, a potem sie zastanawiac
    i szukac, zeby kupic. Mam jednego takiego znajomego, ktory napalil sie na
    teelke i po zakupie do domu nie dojechal (w zakrecie dodal gazu, dupa
    ujechala, maszyna i jezdziec w rowie). Nie byla to jego pierwsza (ani
    pierwsza mocna) maszyna, a mimo to nie spodziewal sie tak nerwowej reakcji.
    Mi na prostej wystarczylo emocji, zeby nie probowac przeginac w zakrecie.

    Podsumowywujac dla Karambola: przewiez sie, a dopiero potem kupuj!

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 35. Data: 2010-07-16 20:37:53
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***Uzytkownik "doktorski"
    Moze najpierw sprobuj Tytusie, potem mow....

    Nie zdarza mnie sie mowic nie probujac.
    Jezdzilem na KTM demo days jakims takim pomaranczowym z napisem 990 R chyba
    super duke...
    silnik jak kazdy KTM zawiecha WP i cena 2x za wysoka
    oddaje moc liniowo jak melex.
    Chyba ze to kastrat byl jakis...ale watpie bo nawet przyspieszal
    rozmiary jak buel przodu nie widac, tylu nie widac...

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 36. Data: 2010-07-17 07:02:18
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Tytus wrote:
> [...]
    > Chyba ze to kastrat byl jakis...ale watpie bo nawet przyspieszal
    > rozmiary jak buel przodu nie widac, tylu nie widac...

    990 a 950 to dwa mocno odbiegajace od siebie silniki. Gaznik a wtrysk.
    990 podobno jest bardzo ucywilizowany, podobno - bo nie jezdzilem. 950
    zdecydowanie wymaga uwagi.
    K.

  • 37. Data: 2010-07-17 19:41:40
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    kocyk pisze:
> [...]
    > sie znudzilo, i zaczynasz szukac wyzwan. Wtedy jest czas na wsciekle
    > fauki. To mowilem ja, zdeklarowany fan duzych r4 z dwoma faukami w garazu.

    Tia, a potem przychodzi czas, że fałka też się nudzi. Ale po wczorajszej
    wieczornej rundzie dochodzę do wniosku, że zaczynam odkładać na drugie
    moto, a TL u mnie zostanie na razie jako notoryczny poprawiacz humoru.
    Poza tym mało ich jest w dobrym stanie i robi mi się szkoda go pozbywać.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 38. Data: 2010-07-17 19:43:05
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    kocyk pisze:
    (...)
    > A ja nie uwazam ktma za jakos bardzo wscieklego,
    > ot taki poziom tl-a.

    Znaczy nuuuda?

    ;)
    pozdr
    DP
    TL-S

  • 39. Data: 2010-07-17 20:07:44
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"kocyk"
    990 a 950 to dwa mocno odbiegajace od siebie silniki. Gaznik a wtrysk.
    > 990 podobno jest bardzo ucywilizowany, podobno - bo nie jezdzilem. 950
    > zdecydowanie wymaga uwagi.

    Aha - jak juz pisalem
    SD 990 R oddaje moc jak melex - oczywiscie zapierdala ale nudnie
    w ogole bylem najbardziej zainteresowany tym sportowym LC8 ale chyba org
    cykal sie ze siem zepsuje i caly czas jakis kolo od nich nim jezdzil.

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 40. Data: 2010-07-18 08:57:42
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Don Pedro wrote:
    > kocyk pisze:
    > (...)
    >
    > Znaczy nuuuda?

    Far away from nuda, ale jezdzilem trudniejszymi, hehe.
    K.