  • 1. Data: 2010-07-10 11:00:11
    Temat: Za dużo oleju? [2T/50cc]
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    Czołem,
    czy mógłby ktoś bardziej obeznany w mechanice niż ja zerknąć na moją
    świecę i poradzić co zrobić, żeby było dobrze?
    http://i29.tinypic.com/svhnp3.jpg
    Tak wygląda po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów (uprzednio
    dokładnie wyczyszczona).
    Fachowcem nie jestem, ale na moje oko mieszanka jest zbyt bogata w olej
    (dozownik automatyczny).
    Skuter odpala z guzika, ale nie tak łatwo jak wcześniej.
    Do tego na wolnych obrotach gaśnie, a na wysokich od czasu do czasu
    przerywa.
    Jeśli ktoś ma jakieś przypuszczenia odnośnie głównej przyczyny, to będę
    wdzięczny za podpowiedź.

    --
    wo_Ohoo!

  • 2. Data: 2010-07-10 11:26:07
    Temat: Re: Za dużo oleju? [2T/50cc]
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli ktoś ma jakieś przypuszczenia odnośnie głównej przyczyny,

    Świeca ;-) ?
    Ile na tej przejechałeś ?

    Podmień na nową (ustaw zalecaną przerwę) i zobacz czy pomoże.

    A jak nie to, to tradycyjnie
    fajka, przewód WN, przewody i/lub cewka / moduł
    no i rzeczony wcześniej dozownik
    (pewnie można spróbować go odłączyć,
    wlać gotową mieszankę i zobaczyć co dalej).

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-07-10 12:01:28
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 10-07-2010 o 13:00:11 woohoo <2...@d...pl> napisał(a):

> [...]
    > przerywa.
    > Jeśli ktoś ma jakieś przypuszczenia odnośnie głównej przyczyny, to będę

    a fliltr powietrza ino czysty? albo po myciu nie został za mocno zapaćkany
    jakimś oleum?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-07-10 12:16:43
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-07-10 14:01, Gr4N4c1K pisze:
    > a fliltr powietrza ino czysty? albo po myciu nie został za mocno
    > zapaćkany jakimś oleum?

    Nie sprawdzałem, ale nie może być zbyt czysty, bo dawno myty nie był.
    A zapaćkany olejem i owszem - stara szkoła mówiła, żeby po umyciu
    nasączyć go (delikatnie, ofc) olejem.
    Ale chyba nie będę się bawił z myciem, tylko zamówię nowy.

    --
    wo_Ohoo!