  • 41. Data: 2010-07-18 08:59:43
    Temat: Re: Na sprzedaż Suzuki TL1000S
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Tytus wrote:
    > Siemka
    > ***"kocyk"
    > 990 a 950 to dwa mocno odbiegajace od siebie silniki. Gaznik a wtrysk.
    >
    > Aha - jak juz pisalem
    > SD 990 R oddaje moc jak melex - oczywiscie zapierdala ale nudnie

    To mnie zajebiscie cieszy, bo chce kupic sm990t i jako, ze bedzie to
    motocykl turystyczny, to tak sobie jednak myslalem, ze moglby byc
    spokojniejszy.

    > w ogole bylem najbardziej zainteresowany tym sportowym LC8 ale chyba org
    > cykal sie ze siem zepsuje i caly czas jakis kolo od nich nim jezdzil.

    Hehe, spoko, silnik lc4 po 20 latach produkuja juz bezawaryjny, ten sie
    tez naucza.
    K.

  • 42. Data: 2010-07-18 09:10:16
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 16 Lip, 22:37, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > Nie zdarza mnie sie mowic nie probujac.
    > Jezdzilem na KTM demo days jakims takim pomaranczowym z napisem 990 R chyba
    > super duke...
    > silnik jak kazdy KTM zawiecha WP i cena 2x za wysoka
    > oddaje moc liniowo jak melex.
    > Chyba ze to kastrat byl jakis...ale watpie bo nawet przyspieszal
    > rozmiary jak buel przodu nie widac, tylu nie widac...
    Ale byles uprzejmy popelnic uogolnienie. KTM to nie tylko 990. Jako
    posiadacz EXC525 wiem, ze nie jest nudny, nie oddaje mocy liniowo i
    tak dalej...

    pzdr, dr
    14/525

  • 43. Data: 2010-07-18 22:14:58
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "doktorski"
    Ale byles uprzejmy popelnic uogolnienie. KTM to nie tylko 990. Jako
    > posiadacz EXC525 wiem, ze nie jest nudny, nie oddaje mocy liniowo i
    > tak dalej...

    Doktorski - pisze o wspolczesnych moto z dzisiejszej cywilnej oferty, a wiem
    ze i Taddy tez chyba uzywa KTM
    W sumie byly dwa rodzaje moto z jednym cylindrem i z dwoma. Pomimo ze niby
    bylo z 8 modeli
    Na ten mniejszy nie wsiadalem
    Te wieksze roznily sie rozmiarami i cena.
    Wszystkie projektowane przez mostostal.
    Ale rowery robia niezle - duzo w nich japonii

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 44. Data: 2010-07-19 20:25:41
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    > Podsumowywujac dla Karambola: przewiez sie, a dopiero potem kupuj!

    Na pewno najpierw wypróbuje zanim kupie. Na razie musze swojego LC4 wydać.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E