-
X-Received: by 2002:a0d:c041:: with SMTP id b62mr3569896ywd.488.1574548571321; Sat,
23 Nov 2019 14:36:11 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a0d:c041:: with SMTP id b62mr3569896ywd.488.1574548571321; Sat,
23 Nov 2019 14:36:11 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
ews.dfn.de!news.uni-stuttgart.de!news.unit0.net!news.mixmin.net!proxad.net!feed
er1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!g89no3740261qtd.0!news-out.google.com!
g53ni930qtg.0!nntp.google.com!g89no3740258qtd.0!postnews.google.com!glegroupsg2
000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 23 Nov 2019 14:36:10 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5dd9901b$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=88.135.178.238;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 88.135.178.238
References: <5dd483ed$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
<qr2v4c$4ct$1@dont-email.me>
<5dd50af7$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
<qr3n2c$ahj$1@dont-email.me>
<9...@g...com>
<5dd5c7b7$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<b...@g...com>
<5dd65ee5$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<5dd66471$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<5dd6adb9$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<5dd7a982$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<5dd81700$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5dd97600$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5dd9901b$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: Na hulajnodze
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Sat, 23 Nov 2019 22:36:11 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666790
[ ukryj nagłówki ]On Saturday, November 23, 2019 at 9:01:33 PM UTC+1, Marcin N wrote:
> Co Ty opowiadasz?! Oczywiście, że po wybiciu motocykla ze stanu
> równowagi - trzeba mu pozwolić skręcić DO zakrętu. Inaczej nie skręcisz,
> tam gdzie planujesz.
Tzn.? ja tak ponad 10 lat jezdze ;) Chcesz skrecic w prawo => pchasz kiere z prawej
strony do przodu, az przejedziesz caly zakret. Chcesz poglebic zakret, czyli mocniej
skrecic => pchasz mocniej! Lekko zwiekszyc promien => troche lzej... Zadnego
kombinowania ze skrecaniem kierownicy w prawo!
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.19 13:20 Marcin N
- 24.11.19 14:33 J.F.
- 24.11.19 14:43 Shrek
- 24.11.19 16:25 J.F.
- 24.11.19 18:27 WS
- 24.11.19 22:17 J.F.
- 24.11.19 23:12 WS
- 24.11.19 23:31 WS
- 25.11.19 06:24 Shrek
- 25.11.19 09:36 WS
- 25.11.19 18:24 Shrek
- 25.11.19 22:32 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=