eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNa hulajnodzeRe: Na hulajnodze
  • X-Received: by 2002:a81:6e42:: with SMTP id j63mr12523336ywc.180.1574506742145; Sat,
    23 Nov 2019 02:59:02 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:6e42:: with SMTP id j63mr12523336ywc.180.1574506742145; Sat,
    23 Nov 2019 02:59:02 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer
    01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!g89no2021446qtd.0!n
    ews-out.google.com!g53ni873qtg.0!nntp.google.com!g89no2021438qtd.0!postnews.goo
    gle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 23 Nov 2019 02:59:01 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5dd81700$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=88.135.178.238;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 88.135.178.238
    References: <5dd483ed$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <qr2v4c$4ct$1@dont-email.me>
    <5dd50af7$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <qr3n2c$ahj$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <5dd5c7b7$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <b...@g...com>
    <5dd65ee5$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dd66471$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5dd6adb9$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5dd7a982$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5dd81700$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Na hulajnodze
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Sat, 23 Nov 2019 10:59:02 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3377
    X-Received-Body-CRC: 1615135740
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666716
    [ ukryj nagłówki ]

    On Friday, November 22, 2019 at 6:12:35 PM UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:
    > Dzisiaj sprawdziłem na rowerze i działa przy różnej prędkości (np. 10 km/h), inna
    sprawa po co tak skręcać.
    > Faktycznie dziwne skręt w prawo pchasz prawą końcówkę kiery.
    > Przy 40 km/h to mógłbym sprawdzić jedynie mając myśli samobójcze, czemu zaprzeczam
    mimo iż akurat piątek

    40km/h na rowerze czy na motocyklu? ;)
    Bo na motocyklu szosowym to sie inaczej nie jezdzi! Przy preciwskrecie moto
    momentalnie wali sie w zakret, gdzies czytalem, ze przy predkosciach "przelotowych"
    zaoszczedza sie prawie sekunde, co daje skret ze 20m wczesniej... nie wyobrazam sobie
    innej metody omijania awaryjnego. Dodatkowo dostaje sie info zwrotne o przyczepnosci.
    Przy predkosciach rzedu 100++ km/h widac roznice w czasie reakcji motocykla!
    Skrecajac "klasycznie" trzeba go najpierw polozyc w zakret, co czasem nieswiadomie
    tez robi sie przeciwskretem...
    Natomiast na roweze? Trudno powiedziec, szczerze mowiac, to nie wiem jak skrecam ;)
    Zwlaszcza ze tylko MTB i predkosci ~50km/h to raczej szutrowych, kamienistych
    zjazdach, gdzie skladanie sie w zakretach sensu niema, tzn. nie jest bezpieczne ...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: