eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNa czym dłużej baterie laptopa pociagną: USB modem GSM czy raczej wbudowane wifi? › Re: Na czym dłużej baterie laptopa pociagną: USB modem GSM czy raczej wbudowane wifi?
  • Data: 2011-06-03 14:42:49
    Temat: Re: Na czym dłużej baterie laptopa pociagną: USB modem GSM czy raczej wbudowane wifi?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "woohoo" <w...@i...com> wrote in message
    news:isaq0l$npm$1@inews.gazeta.pl...

    > W domu na Wi-Fi nie szkodzą mi dwa poziomy z betonu.
    > Na modem szkodzi jedna ściana, a BTS-a mam blisko.

    No ale nawet jeśli BTS jest "blisko", to znaczy nie jest 8 km tylko
    2km od modemu to wciąż jest kilkanaście razy (jeśli nie kilkadziesiąt)
    dalej od Twojego routerka wifi, a natężenie pola spada Ci tu
    z kwadratem odległości od nadajnika, więc odległość jest
    istotna do kwadratu :-)

    > Ściągasz jeden duży plik (żeby starczył na te 10% z baterii) i nic więcej
    > nie robisz.
    > Powinno być porównywalnie, więc test jest do zrobienia.

    Zgoda... Tak pewnie zrobię. Powtórzenie testu parę razy
    i uśrednienie powinno dać jeszcze dokładniejszy wynik.
    Dobry pomysł.