eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNa czym dłużej baterie laptopa pociagną: USB modem GSM czy raczej wbudowane wifi? › Re: Na czym dłużej baterie laptopa pociagnš: USB modem GSM czy raczej wbudowane wifi?
  • Data: 2011-06-03 17:36:30
    Temat: Re: Na czym dłużej baterie laptopa pociagnš: USB modem GSM czy raczej wbudowane wifi?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:i34iu6tsedthtfba34fjlvkru0c9p3vmb2@4ax.com...

    > No wlasnie to pamietalem. Czyli zasilac czesc GSM musisz, prad chcesz
    > oszczedzac, i dwie wifi jeszcze odpalac ?

    Zasilać GSM w Nokii muszę jak chce używać iPhone... Zgadza się.
    Jednak jeśli laptop mający i tak krótkie życie na bateriach bo to
    spora kobyła jest miałby się szybciej zużywać na wifi niż na swoim
    modemie GSM to kupiłbym mu SIMa.

    > Jedyne co to uzasadnia to wymaganie dlugiego czasu pracy calosci
    > poprzez wykorzystanie dwoch baterii - z klaptopa i telefonu.
    > Pod warunkiem ze sie ich nie niesie na wlasnych plecach :-)

    Albo posiadanie rezerwy jak Nokia padnie...

    > A nie mozesz jak normalny czlowiek - BT sie polaczyc ?
    > Coz to - klaptop z jabluszkiem i tak sie nie da ? :-)

    Pisałem o laptopie na samym początku - to jest Toshiba
    Satellite P105-S9337, bluetootha ma wbudowanego...
    Z tym że BT daje chyba strasznie powolne łacze, mylę się?

    > Uprzedzam tylko ze bateria w telefonie srednio wymieniajacym dane
    > tez na dlugo nie starczy, a bedac w dziczy chyba lepiej skonczyc z
    > rozladowanym laptopem niz telefonem :-)
    > Wiec na wszelki wypadek sugerowalbym dorzucenie do torby zapasowej
    > bateryjki, ladowarki slonecznej, a moze kabelka USB - mam nadzieje ta
    > nokia potrafi sie naladowac z klaptopa.

    Zapasowa bateryjka do telefonu jest mała i lekka...
    I właśnie rozważam kupienie sobie zapasowej do swej Nokii 5630.

    poszukam sobie - dzięki.