eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNa czym dłużej baterie laptopa pociagną: USB modem GSM czy raczej wbudowane wifi? › Re: Na czym dłużej baterie laptopa pociagną: USB modem GSM czy raczej wbudowane wifi?
  • Data: 2011-06-03 17:07:57
    Temat: Re: Na czym dłużej baterie laptopa pociagną: USB modem GSM czy raczej wbudowane wifi?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Jun 2011 09:40:31 -0500, Pszemol wrote:
> [...]
    [...]
    >Czy pamiętasz moje pytania o fona Nokii do dzielenia się GSMem 3G po wifi?
    >Zamierzam dzielić się internetem z Nokii 5630

    No wlasnie to pamietalem. Czyli zasilac czesc GSM musisz, prad chcesz
    oszczedzac, i dwie wifi jeszcze odpalac ?

    Jedyne co to uzasadnia to wymaganie dlugiego czasu pracy calosci
    poprzez wykorzystanie dwoch baterii - z klaptopa i telefonu.
    Pod warunkiem ze sie ich nie niesie na wlasnych plecach :-)

    >Zastanawiam się też nad netem do laptopa, i teraz mam dla laptopa dwie
    >opcje: włożenie mu w tyłek modemu USB Huawei E173 Ery lub włączenie
    >wewnętrznego wifi i jechanie tak jak z iPhone po internecie z Nokii 5630.
    >Opcja dwa jest oczywiście wygodniejsza bo wymaga tylko jednej karty
    >SIM ale jeśli ma ucierpieć drastycznie czas życia laptopa na baterii to
    >jestem w stanie kupić drugiego SIMa aby laptop miał swój internet o ile
    >będe miał dużo dłuższy żywot aku w laptopie - inaczej to nie ma sensu.

    A nie mozesz jak normalny czlowiek - BT sie polaczyc ?
    Coz to - klaptop z jabluszkiem i tak sie nie da ? :-)

    Uprzedzam tylko ze bateria w telefonie srednio wymieniajacym dane tez
    na dlugo nie starczy, a bedac w dziczy chyba lepiej skonczyc z
    rozladowanym laptopem niz telefonem :-)
    Wiec na wszelki wypadek sugerowalbym dorzucenie do torby zapasowej
    bateryjki, ladowarki slonecznej, a moze kabelka USB - mam nadzieje ta
    nokia potrafi sie naladowac z klaptopa.

    P.S. jest taki program - batmon/battmon/battery monitor, kiedys
    potrafil pokazac prad ciagnety z baterii klaptopa (o ile oczywiscie
    zawierala stosowny chip). wersja demo chodzi chyba przez miesiac -
    mozna by zmierzyc ile co bierze.

    J.