eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNa Galileo robią testyRe: Na Galileo robią testy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: Kwik <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Na Galileo robią testy
    Date: Tue, 04 Oct 2011 23:05:31 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <j6fsif$u3p$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <j6dbva$pcf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-37-125-214.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1317762447 30841 178.37.125.214 (4 Oct 2011 21:07:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Oct 2011 21:07:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
    In-Reply-To: <j6dbva$pcf$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 111004-1, 10/04/2011), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2404225
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-10-04 00:11, kogutek pisze:
    > Pierwszy polegał na przejechaniu trzema takimi samochodami odcinka o długości
    > 100 km na oczywiście niemiecka najlepsza in der Welt autostrada. Jeden nie
    > może jechać więcej niż 100, drugi 130 a trzeci nie ma ograniczeń. Muszą jednak
    > stosować się do przepisów. Trzeci miejscami jedzie pod 200. Przy setce czas
    > przejazdu trwał 1godz.10min. 130-1godz. Bez ograniczenia nie było o połowę
    > krócej niż przy setce. 50 minut.

    No trudno zeby bylo o polowe krocej - jak widac przy dozwolonej max
    100km/h srednia wyszla 85km/h - zeby srednia byla dwa razy wyzsza a co
    za tym idzie - czas przejazdu dwa razy krotszy - to auto musialoby
    jechac nie "pod 200" a zapierniczac na dozwolonych odcinkach "pod 300"
    zeby nadrobic rozpedzanie sie, ograniczenia, zakrety ktorych nie da sie
    przejechac z taka predkoscia itd. itp. Ktos kto spodziewal sie czasu 2x
    krotszego jest niezbyt rozgarniety moim zdaniem.

    Druga sprawa jest konkluzja z testu - to zalezy jakie kto przyjmuje
    kryteria... Jesli bylo nim mniejsze spalanie to po co bylo w ogole
    przeprowadzac ten test? Kazdy kto ma minimalne doswiadczenie w jezdzie
    samochodem bylby w stanie dac odpowiedz przed startem. Nie da sie
    natomiast ukryc ze bez ograniczen czas przejazdu byl niemal 30% krotszy.
    Na 100 km wyszlo 20 minut (a ile mialo wyjsc, 50 min roznicy...?), ale
    jak ktos sie wybierze na wycieczke z Hamburga do Stuttgartu bedzie na
    miejscu prawie 2h szybciej.

    Krotko piszac - test to gupota straszna, w ten sposob mozna udowadniac
    co sie chce.

    Kwik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: