-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: Kwik <k...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Na Galileo robią testy
Date: Tue, 04 Oct 2011 23:05:31 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 29
Message-ID: <j6fsif$u3p$1@usenet.news.interia.pl>
References: <j6dbva$pcf$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-37-125-214.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1317762447 30841 178.37.125.214 (4 Oct 2011 21:07:27
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Oct 2011 21:07:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
In-Reply-To: <j6dbva$pcf$1@inews.gazeta.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 111004-1, 10/04/2011), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2404225
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-04 00:11, kogutek pisze:
> Pierwszy polegał na przejechaniu trzema takimi samochodami odcinka o długości
> 100 km na oczywiście niemiecka najlepsza in der Welt autostrada. Jeden nie
> może jechać więcej niż 100, drugi 130 a trzeci nie ma ograniczeń. Muszą jednak
> stosować się do przepisów. Trzeci miejscami jedzie pod 200. Przy setce czas
> przejazdu trwał 1godz.10min. 130-1godz. Bez ograniczenia nie było o połowę
> krócej niż przy setce. 50 minut.
No trudno zeby bylo o polowe krocej - jak widac przy dozwolonej max
100km/h srednia wyszla 85km/h - zeby srednia byla dwa razy wyzsza a co
za tym idzie - czas przejazdu dwa razy krotszy - to auto musialoby
jechac nie "pod 200" a zapierniczac na dozwolonych odcinkach "pod 300"
zeby nadrobic rozpedzanie sie, ograniczenia, zakrety ktorych nie da sie
przejechac z taka predkoscia itd. itp. Ktos kto spodziewal sie czasu 2x
krotszego jest niezbyt rozgarniety moim zdaniem.
Druga sprawa jest konkluzja z testu - to zalezy jakie kto przyjmuje
kryteria... Jesli bylo nim mniejsze spalanie to po co bylo w ogole
przeprowadzac ten test? Kazdy kto ma minimalne doswiadczenie w jezdzie
samochodem bylby w stanie dac odpowiedz przed startem. Nie da sie
natomiast ukryc ze bez ograniczen czas przejazdu byl niemal 30% krotszy.
Na 100 km wyszlo 20 minut (a ile mialo wyjsc, 50 min roznicy...?), ale
jak ktos sie wybierze na wycieczke z Hamburga do Stuttgartu bedzie na
miejscu prawie 2h szybciej.
Krotko piszac - test to gupota straszna, w ten sposob mozna udowadniac
co sie chce.
Kwik
Następne wpisy z tego wątku
- 05.10.11 11:31 Bydlę
- 05.10.11 12:01 J.F
- 05.10.11 12:03 J.F
- 06.10.11 13:39 Marcin 'Yans' Bazarnik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=