  • Data: 2011-10-05 12:01:50
    Temat: Re: Na Galileo robią testy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" napisał
    On 2011-10-04 08:26, Myjk wrote:
> [...]

    We wroclawie takie jedne to nawet dwie powodzie przezyly.

    >Zawsze mnie intrygowało, co ludzie widzą w tych "cudownych"
    >nowoczesnych blokowskach, przeważnie z pięknię brzmiącą nazwą. Bloki
    >jeden na drugim, pomiędzy nimi jedynie beton i kostka brukowa, zero
    >jakiejkolwiek infrastruktury (sklepy, parku, przedszkola, szkoły,
    >knajpy...), przeważnie brak możliwości zaparkowania... po prostu
    >rewelacja :-)

    Na "starych osiedlach" tez roznie bywa, za komuny raczej tylu
    samochodow nie przewidywano.
    A i "spoldzielnia" moze zadecydowac ze boisko pod oknem przerobi na
    kolejny budynek.

    A nowe ... no coz - wiekszosc pewnie nie ma wielkiego wyboru, a
    parkuje sie pod blokiem.

    J.