  • Data: 2011-10-04 13:53:34
    Temat: Re: Na Galileo robią testy
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:16010009567.20111004121435@pik-net.pl...
    > Nie szczytowa prędkość tworzy różnicę w czasie przejazdu. Istotna jest
    > prędkość średnia. A tą podnieść jest trudno a obniżyć bardzo łatwo.

    zgadza się, aczkolwiek przy większych przebiegach nawet ta godzina ma
    znaczenie, bo doliczyć musisz do tego postoje, ja robię czasem 500-600km
    dziennie i pomijając czas dotarcia do domu czasem jadąc z mniejszą
    prędkością decydującym jest fakt zmęczenia i konieczność przespania się na
    trasie, co jeszcze bardziej wydłuża mój pobyt poza domem. Przy sporadycznym
    wyjeździe - w góry, nad morze- mogę to olać, w pracy wolę jeździć szybciej -
    dojadę wcześniej i odpocznę dłużej :)
    a większą średnią bardzo ciężko wykręcić - przy prędkości max 200km/h na
    autostradzie średnia powyżej 150km/h to nielada wyczyn, pomijając już to że
    jeszcze na tą autrostadę trzeba wjechać i do niej dojechać...

    Lukasz