  • 111. Data: 2019-05-18 01:27:54
    Temat: Re: NURD
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-17 23:31, Shrek wrote:

    > Tak.

    > Tak - ale rozmawiamy o tym czy jest tak jak na zachodzie - nie jest -
    > tam pisi łażą gdzie chcą,

    Było już o Niemczech? Kojarzę, że ktoś pieprzył, że tam tak jest tylko
    jakoś jak się tam pojedzie to tak nie jest.

  • 112. Data: 2019-05-18 08:32:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.05.2019 o 01:24, kk pisze:

    > No i widzisz, na przejściach są osobne drogi dla pieszych i pojazdów
    > więc można praktykować według masy.

    Ale się nie praktykuje.

    Shrek.

  • 113. Data: 2019-05-18 09:36:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.05.2019 o 01:27, kk pisze:

    > Było już o Niemczech? Kojarzę, że ktoś pieprzył, że tam tak jest tylko
    > jakoś jak się tam pojedzie to tak nie jest.

    NIe było. Co prawda w Niemcach rzadko bywam i raczej w mniejszych
    miasteczkach, wiec nie powiem, ale...

    Niemiec mnie w delegacji w Poznaniu pytał czy to prawda, że u nas
    mandatują za łażenie poza i na czerwonym, czy recepcjonista w hotelu
    sobie z niego jaja robił. BTW nie mógł szczęki z ziemi pozbierać, jak...
    policja przypierdoliła się do całej grupy jego kolegów jak o 3 w nocy
    przechodzili na pałę przez drogę dojazdową do zamkniętego centrum
    handlowego - my pojechaliśmy samochodem, reszta ekipy szła na parking...
    konkretnie tu:

    https://www.google.com/maps/@52.4015038,16.9146595,3
    a,75y,192.44h,98.83t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDPXWaK7dWyM
    lOnn44p4GKg!2e0!7i13312!8i6656

    Na google maps znalazłem "nielegalne" przejście z obniżeniami krawężnika
    dla wózków i rowerów. Takie przejście bez przejścia. Ten niemiec tez mi
    o tym mówił. Co znamienne na GM właśnie widać jak pieszy przechodził
    przed... polzei. Dodatkowo przy tym "przejściu" było wymalowane żeby nie
    parkować bo piesi. Więc nie zmyślał.

    Shrek

  • 114. Data: 2019-05-18 10:23:21
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-18 08:32, Shrek wrote:

    > Ale się nie praktykuje.
    >
    > Shrek.

    To błąd

  • 115. Data: 2019-05-18 10:28:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.05.2019 o 10:23, kk pisze:

    > To błąd

    Na szczęście jak już napisałeś nie masz inicjatywy ustawodawczej;) Choć
    w sumie zakładając, że grupa jest reprezentatywna do społeczeństwa, to
    mógłbyś się postarać o 100k podpisów;)

    Shrek

  • 116. Data: 2019-05-23 00:06:56
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-18 09:36, Shrek wrote:

> [...]
    > o tym mówił. Co znamienne na GM właśnie widać jak pieszy przechodził
    > przed... polzei. Dodatkowo przy tym "przejściu" było wymalowane żeby nie

    No patrz, a mnie Niemiec będący w Niemczech mówił, że jak nie ma policji
    to można. I jakoś na tym czerwonym Niemcy czekali. Więc ... bujać to my
    a nie nas.

  • 117. Data: 2019-05-23 00:07:43
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-18 10:28, Shrek wrote:

    > Na szczęście jak już napisałeś nie masz inicjatywy ustawodawczej;)

    Gdzie ja tak niby pisałem?

    > Choć
    > w sumie zakładając, że grupa jest reprezentatywna do społeczeństwa, to
    > mógłbyś się postarać o 100k podpisów;)

    Niech zagłosują muchy

  • 118. Data: 2019-05-23 06:21:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2019 o 00:06, kk pisze:

    > No patrz, a mnie Niemiec będący w Niemczech mówił, że jak nie ma policji
    > to można. I jakoś na tym czerwonym Niemcy czekali. Więc ... bujać to my
    > a nie nas.

    Jasne, jasne...

    Shrek

  • 119. Data: 2019-05-23 11:56:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Ja bym dorzucil jeszcze jeden:
    > -ludzie sie naucza, ze samochody maja swiatla, i zaczna wyprzedzac
    > miejscach o gorszej widocznosci. A niech tam ktos zapomni wlaczyc.
    > Tylko to wlasnie wymaga paru lat - tak szybko sie nie naucza.
    >
    > J.
    Idąc tą drogą można by zmniejszać skutecznośc hamulców - bo ludzie
    wiedzą, jak są skuteczne i ryzykują... No coś w tym jest :-)
    T.

  • 120. Data: 2019-05-23 14:15:47
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 2019-05-17 o 23:31, Shrek pisze:
    > Tak - ale rozmawiamy o tym czy jest tak jak na zachodzie - nie jest

    Ależ tu się zgadzamy: nie jest.
    Ale gdyby sprawić, że zasady na przejściach bez sygnalizacji byłyby
    identyczne u nas jak na zachodzie, to nadal by nie było identycznie (bo
    bardziej uwidoczniłyby się różnice wynikające z różnego zagęszczenia
    takich przejść).

    --
    SW3
    ----