  • Data: 2019-05-13 12:42:47
    Temat: Re: NURD
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.05.2019 o 08:18, Shrek pisze:

    > To jakoś w prawie unormowane? Jaki jest stosunek przejść z lampkami do
    > bez lampek?

    a nie wiem, nie znam tego prawa (tzn. w prawie jest że tam gdzie lampki
    to musisz przepuścić, ale co piszą odnośnie innych przejść- nie wiem)
    stosunek przejść: w moim rejonie - mały - lampki mają zwykle przejścia
    przy szkołach itp, ja wiem?- na oko może 5%. Za to sporo przejść ma
    światła- jeśli na skrzyżowaniu dróg to często jest oddzielny cykl tylko
    dla pieszych, jeśli oddzielnie to wybudzane przyciskiem (co jest dużym
    plusem bo pieszy przechodzący na czerwonym nie musi z przycisku korzystać)

    > I to jest słuszna koncepcja.

    nawet bardzo- może też przechodzić na czerwonym, światła są dla pieszego
    (np. dziadka czy kobiety z dziećmi, albo gdy ruch jest duży) a nie
    przeciwko (żeby wlepić mandat za przejście na czerwonym) - dzięki temu
    ludzie nauczeni są sprawdzania czy nic nie jedzie

    Lukasz