  • Data: 2019-05-13 19:43:11
    Temat: Re: NURD
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Malo kumaty jestes. Samochod smrodzi jak jedzie i jak stoi przepuszczajac pieszego
    jesli stal na chodniku przed przejsciem. Tylko jadac smrodzi o wiele mniej niz jak
    rusza. W interesie pieszych chcacych oddychac czystszym powietrzem jest
    przepuszczanie samochodow zeby sie nie zatrzymywaly.

    To ja mam lepszy pomysł. 50 PLN za wjazd do miasta :P Dla mieszkańców
    abo - 500PLN/ miesiąc.

    Argument smrodzę, więc w interesie wszystkich jest żebym miał z tego
    powodu pierwszeństwo jest z dupy wzięty. Może jeszcze tdiki z e zużytymi
    pierścieniami powinny mieć nadpierwszeństwo. Wszak ruszając spod
    czerwonego zostawiają za sobą chmurę dymu.

    W sumie koncepcja pierwszeństwa na podstawie kto ma niższe euro ten
    jedzie pierwszy jest dla mnie korzystna, aczkolwiek nie odważyłbym się
    chyba swoim zabytkowym motocyklem jej sprawdzać w praktyce;)

    Shrek