  • Data: 2013-10-05 21:17:38
    Temat: Re: NTG? procesory intella?
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-04 11:30, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Ktoś Ci odpowiada jak najbardziej rzeczowo podając logiczny argument,

    Nie jest logicznym argument o ZX Spectrum w kontekście laptopa
    biznesowego. Pakiety biurowe robią się coraz większe i bardziej
    mułowate. Czytnik poczty to też raczej nie Elm. W tej chwili mam
    otwartego Tb i zajmuje 220 MB. Tak Megabajtów.
    Pytający pisze o grafice procka wiec chyba nie zamierza kupować lapka z
    jakimś wypasionym czipem graficznym NV czy ATI. Czyli w sam raz to
    zastosowań biurowych. A moc procka przyda się za rok czy 2, gdy pakiety
    będą bardziej rozbudowane, przeźroczystości jeszcze bardziej
    zajebiaszcze itp.

    > bo
    > Twoje pytanie sugeruje, że nie wpadłeś na to, a Ty odpowiadasz atakiem.
    > Nieładnie.

    Twierdzenie schebela nic nie wnosi do dyskusji. Kupowanie teraz sprzętu
    poniżej I5 jest bez sensu. No chyba ze potrzebujesz lapka do serwisów
    mającego pracować jako terminal.

    > Samochód ma być bezpieczny, wygodny i bezawaryjny!
    > Lodówka jest wygodniejsza niż balkon (i mniej awaryjna - bo zmiana
    > temperatury czy słońce to awaria balkonu)
    > Mieszkanie wygodniejsze niż piwnica.
    > Tego, czy Twój komputer będzie 1*10^6, czy 1.1*10^6 szybszy od Ciebie
    > nigdy nie zauważysz.

    Zauważy czy za rok okno mu się będzie otwierać w 2 sekundy czy w 8.

    Natomiast jak się zepsuje to zauważysz. Dlatego
    > podstawowym kryterium powinna być bezawaryjność (jeśli gdzieś są takie
    > rankingi)

    Próbowałem kierować się kiedyś opiniami o awaryjności. Nie pozostawili
    suchej nitki na HP, Acerze, Asusie, Toshiba, Fujitsu itp. Nawet Dellowi
    i IBM (wtedy) się oberwało. Gdybym miał się słuchać internetowych speców
    to do tej pory nie miałbym laptopa.

    --
    pozdrawiam
    MD