  • Data: 2013-10-04 08:42:18
    Temat: Re: NTG? procesory intella?
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:27f1b07c-a11e-46ec-8e26-cebf5450ed6a@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 3 października 2013 23:14:53 UTC+2 użytkownik Bartek
    napisał:
    > cześć.
    >

    > laptop oczywiscie biznesowy, i nie wiem jaką konfigurację mam wybrać.
    >
    > może ktoś coś doradzi, alboutwierdzi mnie w moim rozumowaniu?
    >
    >Skoro do zastosowań biznesowych, to rozumiem że aplikacje typu office,
    >wysłanie maila i takie tam pierdualja. Po cholerę do tego jakieś

    Jeśli nie jesteś jeszcze niczym szefem to czas nim zostać bo masz do tego
    wyjątkowe predyspozycje.

    "Przecież ty tam nic nie robisz to co po ci nowy komputer ?"

    A z drugiej strony jak ktoś pisze "laptop biznesowy" i żadnych konkretów to
    często ma pewnie na myśli "nie wiem do czego mi to ale chciałbym mieć
    super komputer"

    >Maila tak samo szybko >napiszesz na kompie wyposażonym w wypasioną
    >konfigurację jak i na maszynie o mocy obliczeniowej na >poziomie
    >ZX-Spectrum.

    Po warunkiem, że to będzie czysty tekst a napiszesz go łącząć się z serwerem
    smtp za pomocą telneta.